В Ощадбанку розповіли, чому термінали масово відмовляються приймати банківські картки клієнтів

Автор: Лобанова Єлизавета

Термінали Ощадбанку не приймають пошкоджених карток клієнтів. У фінустанові розповіли, що робити українцям у таких випадках, щоб зняти свої гроші.

В Ощадбанку розповіли, чому термінали масово відмовляються приймати банківські картки клієнтів - today.ua

Так, на сайті Мінфіну з'явилася скарга клієнта, карту якої не приймає жоден термінал Ощадбанку. Електронні платежі з картки також не проходять.

"Термінали (будь-яких закладів) перестали приймати картку Ощадбанку. За зверненням на так звану гарячу лінію маю відповідь "за тарифами банку має сплатити випуск пластику", тільки за умови оплати можливий випуск картки на заміну. Що, на мій погляд, не правильно ", - написав клієнт.

В Ощадбанку розповіли, чому термінали масово відмовляються приймати банківські картки клієнтів

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

 

При цьому чоловік підкреслив, що при оплаті цифровою картою гроші знялися і очікують на обробку вже добу. На гарячій лінії банку йому сказали чекати три дні, а потім передзвонити.

У відповідь на скаргу клієнту відповіли під коментарем, що якщо картку було пошкоджено та термінали її не приймають, то дійсно потрібно перевипустити картку. Ця послуга платна, згідно з тарифами банку.

"Коли ж Ви розраховуєтесь карткою, то платіж обробляється від 2-ї години до 3-х робочих днів, після чого консультант зможе детальніше повідомити, чи пройшла операція успішна, чи була відхилена і кошти повернулися", - йдеться в повідомленні.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

В Ощадбанку розповіли, чому термінали масово відмовляються приймати банківські картки клієнтів

Раніше повідомляли, що Ощадбанк почав видавати українцям грошові гранти на будівництво свого бізнесу.

Головне