Головні поштові оператори країни, Укрпошта і Нова пошта, розповіли, як будуть працювати їх відділення, що знаходяться в "червоних" зонах, в умовах жорсткого карантину. Чи будуть обмеження для клієнтів на відвідування відділень, і чи зможуть вони відправити й отримати свій вантаж - в обох компаніях відповіли на ці питання.
Нова Пошта
Оператор Нова пошта не має наміру якось обмежувати своїх клієнтів. Поки ніяких особливих розпоряджень щодо обмеження роботи поштових операторів не надходило.
Тому в Новій пошті запевнили, що не будуть вимагати від клієнтів ні COVID-сертифікатів, ні ПЛР-тестів, ні довідок про вакцинацію.
"Якщо відбудуться зміни, ми обов'язково поінформуємо наших клієнтів", - відзначили у Новій пошті.
Укрпошта
В Укрпошті також діє обов'язковий масочний режим і дотримання соціальної дистанції. При цьому всі відділення в "червоній" і "помаранчевої" зонах працюють без змін - по графіку. Нічого, крім наявності маски, з клієнтів на вході у відділення Укрпошти вимагати не будуть.
"Поки ніяких змін в роботі відділень та обслуговуванні відділень не вводилося. Відділення в "червоній" карантинній зоні також працюють у звичайному режимі для всіх клієнтів", - повідомили в Укрпошті.
Нагадаємо, клієнти Укрпошти та Нової пошти періодично скаржаться на роботу цих поштових гігантів. Так, на Укрпошту нарікають, що вона гальмує виплати пенсій своїм підопічним, яким саме вона їх доставляє. А на Нову пошту поскаржились через те, що вона втратила посилку з унікальним вантажем.