Клієнти державного ПриватБанку почали скаржитися на випадки збоїв, що почастішали, в банкоматах і терміналах. Пристрій приймає готівку, але гроші на карту не зараховує. У результаті українці втрачають величезні суми грошей.
На сайті Мінфін мешканець Києва звернувся за допомогою до ПриватБанку. Чоловік спробував перерахувати на свою банківську картку у терміналі 51 800 гривень. Готівку пристрій прийняв, але в результаті технічного збою кошти на картку не було зараховано.
"Я поповнював свою універсальну карту через термінал Приватбанку. Під час поповнення стався збій і термінал забрав суму 51800 грн - кошти на картку не надійшли. ситуація яка у мене склалася час відіграє важливу роль!" - написав користувач з ніком "Derman".
Служба підтримки Приватбанк відповіла автору коментаря, що буде проведено звіряння результатів інкасації. Коли ПриватБанк переконається, що гроші не видано клієнту, з ним зв'яжуться і повідомлять про результати обробки даних.
Популярні зараз
Українські АЗС збільшили ціни на автогаз
Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу
Аналітики повідомили, як зміняться ціни на продукти харчування в Україні
У 2025 році 88% українських компаній планують збільшити зарплати працівникам
В ПриватБанк також нагадали, что при збоях в роботі терміналів слід негайно телефонувати на гарячу лінію, номер якої вказано на усіх терміналах та банкоматах.
Нагадаємо, клієнти ПриватБанку скаржаться, що у новій версії Приват24 з'явилися приховані платежі.