У ПриватБанку розповіли клієнтам, що робити, якщо термінал забрав гроші, але не перерахував їх на картку

Автор: Шевченко Лилия

Клієнти державного ПриватБанку почали скаржитися на випадки збоїв, що почастішали, в банкоматах і терміналах. Пристрій приймає готівку, але гроші на карту не зараховує. У результаті українці втрачають величезні суми грошей.

У ПриватБанку розповіли клієнтам, що робити, якщо термінал забрав гроші, але не перерахував їх на картку - today.ua

На сайті Мінфін мешканець Києва звернувся за допомогою до ПриватБанку. Чоловік спробував перерахувати на свою банківську картку у терміналі 51 800 гривень. Готівку пристрій прийняв, але в результаті технічного збою кошти на картку не було зараховано.

"Я поповнював свою універсальну карту через термінал Приватбанку. Під час поповнення стався збій і термінал забрав суму 51800 грн - кошти на картку не надійшли. ситуація яка у мене склалася час відіграє важливу роль!" - написав користувач з ніком "Derman".

У ПриватБанку розповіли клієнтам, що робити, якщо термінал забрав гроші, але не перерахував їх на картку Служба підтримки Приватбанк відповіла автору коментаря, що буде проведено звіряння результатів інкасації. Коли ПриватБанк переконається, що гроші не видано клієнту, з ним зв'яжуться і повідомлять про результати обробки даних.

Популярні зараз

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Аналітики повідомили, як зміняться ціни на продукти харчування в Україні

У 2025 році 88% українських компаній планують збільшити зарплати працівникам

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

В ПриватБанк також нагадали, что при збоях в роботі терміналів слід негайно телефонувати на гарячу лінію, номер якої вказано на усіх терміналах та банкоматах.

Нагадаємо, клієнти ПриватБанку скаржаться, що у новій версії Приват24 з'явилися приховані платежі.

Головне