Приват відмовляється розбиратись зі зникненням грошей, вкрадених у клієнтки через сервіс Apple

Автор: Марченко Любов

ПриватБанк відмовив своїй клієнтці у повернені всієї суми грошей, які були вкрадені з її картки через сервіс Apple. Натомість він пообіцяв допомогти повернути їй лише частину грошей, мотивуючи свою відмову у поверненні всієї суми тим, що так виписані правила банку.

Приват відмовляється розбиратись зі зникненням грошей, вкрадених у клієнтки через сервіс Apple - today.ua

Клієнтка на ім'я Kamienczanka Blacky поскаржилась на порталі minfin, що в неї із картки ПриватБанку пропали гроші. Упродовж двох днів невідомий злодій здійснив із її картки 44 покупки в інтернеті через сервіс apple.com (в ITunes). При цьому власниця картки не отримала жодного SMS-повідомлення про здійснені з її картки платежі.

Лише через два дні по тому вона подивилась баланс своєї картки і була вкрай спантеличена: з картки пропала велетенська, як для неї, сума грошей, які були списані за 44 транзакції, що робилися з її картки невідомим зловмисником. Спантеличена жінка звернулась на гарячу лінію ПриватБанку. Після численних невдалих спроб їй навіть вдалося поговорити з "живим" оператором.

"Оператор обнадіяв, що такі справи часто закінчуються поверненням коштів.
Але далі все було не так райдужно. Оператором було відкрито заявки на повернення коштів — але не всіх (!). Дивна ситуація: співробітники з 44 шахрайських операцій взялися оскаржувати лише 35, бо начебто існує ліміт на повернення коштів за покупки — і це 35 транзакцій. Те, що покупки робила не я, а шахраї, що у мене немає жодного гаджета від Apple, здається, взагалі працівниками банку не враховується", - ділиться Kamienczanka Blacky.

Популярні зараз

В Україні очікується масштабне підвищення заробітних плат

Мінус 50% від пенсії: стало відомо, кому обмежать виплати

У Мінекономіки спрогнозували зростання курсу долара до 50 гривень

Що чекає на українців, які не оновили дані в ТЦК: роз'яснення адвоката

Приват відмовляється розбиратись зі зникненням грошей, вкрадених у клієнтки через сервіс Apple

Звісно, що вона не має наміру відмовлятись від вкрадених у неї грошей. Клієнтка ПриватБанку подала заяву до кіберполіції, а також направила запит на ім'я голови правління ПриватБанку.

"Я звернулася до поліції (талон-повідомлення єдиного обліку № 11777) та до кіберполіції (звернення № 153788). Направила верифікований запит Голові правління банку.
Подала запит на опротестування транзакцій також у відділенні Apple Україна. Профіль шахрая на Apple.com заблочили — і це поки все, що зробив Applе, що ганебно мало.
Збираю документи на чарджбек по цій ганебній ситуації. Сподіваюся, ситуація вирішиться справедливо — і незаконно зняті кошти будуть повернені", - пише пограбована клієнтка банку.

Із ПриватБанку їй відповіли те саме, що сказали і на гарячій лінії. Мовляв, існує ліміт на кількість заявок з боку платіжної системи.

Приват відмовляється розбиратись зі зникненням грошей, вкрадених у клієнтки через сервіс Apple

"Оскарження проводиться за правилами встановленими міжнародною платіжною системою, котрі діють для всіх гравців на ринку. За деякими заявками, на жаль, ми не маємо змоги провести претензійну роботу, так як існує обмеження на кількість заявок зі сторони платіжної системи. Закриті лише ті заявки, котрі перевищують даний ліміт, а за іншими заявками вже ведеться робота. Зі своєї сторони ми зробимо все, щоб оскаржити списання коштів", - написали їй у відповіді ПриватБанку.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Виходить, якщо в клієнта цупили гроші багатьма транзакціями, то він може не розраховувати на повернення всієї суми. Але якщо злодії та шахраї вже переросли обмеження платіжних систем і банківські правила, то, очевидно, настала пора ці правила міняти.

Нагадаємо, ПриватБанк нацькував на свого клієнта колекторів через борг у 69 гривень.