ПриватБанк “нацькував“ на свого клієнта колекторів через борг у 69 гривень

Автор: Марченко Любов

ПриватБанк потрапив у чергову неприємну історію через своє ставлення до клієнтів. Банк влаштував "терор" клієнту, який мимоволі заборгував йому 69 гривень. Жодного разу не попередивши чоловіка про випадково утворений борг, ПриватБанк передав його колекторській фірмі, яка почала щодня цькувати боржника погрозами.

ПриватБанк “нацькував“ на свого клієнта колекторів через борг у 69 гривень - today.ua

Про "дивноме" ставлення банку до своїх постійних клієнтів розповів у своєму Facebook журналіст Андрій Лохматов.

Чоловік розповів, що кілька тижнів тому йому почали постійно телефонувати з невідомого номера. При цьому на іншому кінці "дроту" включався бот, який повторював із погрозою в голосі одну і ту саму фразу: "Завтра засідатиме кредитний комітет, негайно сплатіть борг".

Борг Андрій не оплачував, оскільки з тексту було незрозуміло, кому він заборгував, скільки і за що. При цьому чоловік каже, що жодного разу в житті не користувався жодним кредитом, а тому боргу ніби й не було звідки взятися.

Популярні зараз

Названо тарифи на електроенергію та газ з 1 квітня

Мобілізація з 1 квітня: кому з українців першочергово видаватимуть повістки

Українцям розповіли, які суми банківських переказів можуть потрапити під фінмоніторинг

“Народ масово виїжджатиме з України“: астрологічний прогноз на квітень

Нарешті він вирішив "пробити" цей настирливий номер в інтернеті і таким чином дізнався, що йому дошкуляє дзвінками колекторська фірма. Зателефонувати туди не вдалося. Тому "боржник" відправив їм лист на електронну пошту із проханням зв'язатися та роз'яснити ситуацію. ПриватБанк “нацькував“ на свого клієнта колекторів через борг у 69 гривень Нарешті, через кілька днів йому зателефонувала жінка, яка тут же "тоном вахтерки з гуртожитку" влаштувала йому допит: дата народження, місце проживання тощо. Однак Андрій Лохматов виявився чоловіком не боязкого десятка, і тут же завалив її зустрічними запитаннями. Під напором журналіста, що давно набив руку у спілкуванні з персоналом такого штибу, "вахтерка" здалася і змушена була пояснити, кому він заборгував.

"В результаті напівадекватна колекторша все ж повідомляє мені, що я винен ПриватБанку божевільні 69 грн 9 копійок. За що - невідомо", - поділився Лохматов.

Цієї інформації йому вистачило, щоб наступного дня відправитись у найближче відділення ПриватБанку і там з'ясувати походження таємничого боргу розміром у 69 гривень.

"Виявляється, коли я закрив свій ФОП рік тому, то мій бізнес-рахунок в Приватбанку залишався весь цей час відкритим і відповідно не активним, у мене на балансі не вистачило грошей для оплати 100 грн за користування рахунком за останній місяць його активності і ці смішні 69 грн я залишився винен банку ", - розповів журналіст.

Борг він, звичайно, відразу сплатив, однак питання до банку у нього залишилися. Зокрема, чому за цілий рік йому жодного разу ніхто не спромігся зателефонувати з банку, щоб нагадати про цю смішну заборгованість?

"Вони замість цього просто заради цих 69 грн віддали мій номер колекторам, записавши мене в список разом зі злісними неплатниками за кредитами, спричинивши мені, їхньому постійному клієнтові, масу незручностей і роздратування ... На моє запитання, чому ніхто зі співробітників банку не зволив мені по -людські повідомити про те, що я залишився винен ці копійки, які я б відразу ж сплатив без усіх цих рухів тіла, і чому банк так легко розпоряджається моїми персональними даними, мене про це не повідомляючи, мені в банку відповісти не змогли ", - поділився клієнт ПриватБанку.

Втім, очевидно вже незабаром він стане колишнім клієнтом, оскільки більше не хоче потрапляти в подібні ситуації і не хоче, щоби з нього робили злочинця. Він воліє за краще мати з банком партнерські відносини, а не бути на становищі "хлопчика для биття".

Так, ПриватБанк усе ще залишається лідером в банківському секторі України, визнає Андрій Лохматов. Однак із таким ставленням до клієнтів він ризикує розгубити свої лідерські позиції, вважає журналіст.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

"Але сервіс важливіше. І з таким підходом до нього і до зручності своїх клієнтів і ставленням до них, не як до партнерів, а як до студентів, які запізнилися в гуртожиток до його закриття, він дуже швидко втратить всіх своїх клієнтів. І всі вони підуть до тих, хто вирішує проблеми клієнта, а не створює їх йому", - підсумував уже майже колишній клієнт.

Нагадаємо, українці стали масово забирати вклади з ПриватБанку та Ощадбанку.