“Нова пошта“ змінить правила обслуговування клієнтів

Автор: Лобанова Єлизавета

"Нова пошта" продовжує впроваджувати послуги, які прискорять процес відправки та отримання посилок своїми клієнтами. Компанія забезпечила понад 14 тисяч операторів-касирів електронними підписами, що дозволить їм більше не витрачати час на рутинну роботу, і у них звільнитися більше часу для клієнтів.

“Нова пошта“ змінить правила обслуговування клієнтів - today.ua

Щодня співробітники "Нової пошти" у відділеннях повинні супроводжувати документацію по касових операціях. Для цього кожен документ (касові ордери та книги) потрібно роздрукувати, потім підписати, правильно зшити і передати на зберігання в архів на 5 років. Паперова робота займає додатковий час, який касир проводить поза касою.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

За допомогою електронного підпису поштові оператори будуть за лічені хвилини підписувати внутрішні касові документи в цифровому вигляді. В "Новій пошті" підрахували, що таким чином вийде заощадити до 40 хвилин за робочий день, а витрати на папір, логістику, зберігання, контроль і обробку паперових документів в рік скоротяться на 4 млн грн. “Нова пошта“ змінить правила обслуговування клієнтів Нововведення з електронними підписами має і екологічну складову. Щорічно "Нова пошта" витрачала близько 13 тис. пачок паперу на чекові книжки, а це приблизно 560 дерев.

Раніше повідомлялося, що "Нова пошта" впровадила новий вид оплати в своїх відділеннях. Дізнайтеся, як скористатися послугою "Автосписання" і оплачувати посилки ще швидше.

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

Головне