Клієнти ПриватБанку не можуть зняти готівку в банкоматах через відключення електроенергії: як отримати свої гроші

Автор: Лобанова Єлизавета

Клієнти ПриватБанку мають проблеми зі зняттям готівки. Мало того, що фінустанова ввела ліміти на зняття коштів, так громадяни ще й не можуть отримати свої гроші. Під час відключень світла банкомати припиняють роботу й кошти людям не видають. Таким чином вони знімаються з рахунку, але залишаються в банкоматі.

Клієнти ПриватБанку не можуть зняти готівку в банкоматах через відключення електроенергії: як отримати свої гроші - today.ua

Про це клієнти ПриватБанку розповіли у своїх відгуках на сайті Мінфіну.

"Проводив дві операції зі зняття готівки з картки ПриватБанку. Коли виконував друге зняття, банкомат почав відраховувати готівку, проте відключили світло, і банкомат не видав готівку, повернув лише картку. З рахунку списали 10 000 грн + 100 грн комісії!" ситуацію один із клієнтів.

Клієнти ПриватБанку не можуть зняти готівку в банкоматах через відключення електроенергії: як отримати свої гроші

Популярні зараз

Обурені діями уряду словаки зібрали гроші на снаряди для ЗСУ

Київстар, Vodafone та lifecell подбали про дешеві тарифи для своїх абонентів: який обсяг послуг можна за ними отримати

Робота половини українських банків може зупинитися: у НБУ назвали причину

У Білому домі повідомили, коли розпочнеться постачання зброї в Україну

У відповідь на цей відгук служба підтримки ПриватБанку пообіцяла розглянути питання клієнта максимум протягом трьох днів після інкасації банкомату. Однак відповідь надійшла лише через тиждень, і вона була невтішною для клієнта.

"На жаль, факт збою за вашою заявкою не підтверджений. Якщо ви з будь-якої причини не згодні з рішенням, просимо звернутися на лінію 3700 або в чат "Допомога онлайн", - відповіли в ПриватБанку.

Справа в тому, що при відновленні електрики банкомат може видати гроші, що застрягли, наступному клієнту, і тоді інкасація не покаже, що гроші залишилися в банкоматі.

Окрім банкоматів, на фоні відключень електрики проблеми виникають і з терміналами ПриватБанку, на що клієнти також скаржаться. У разі поповнення рахунків через термінал, гроші не надходять на карту, якщо раптово під час процесу відключається світло. Служба підтримки банку у таких ситуаціях продовжує термін розгляду заявок на повернення коштів з одного дня до 14 діб.

"Я засовував гроші в термінал, щоб поповнити рахунок, але вимкнули світло!.. Залишив заявку ввечері близько 17-00 годин. після надійшло повідомлення в приват 24 що зважитися протягом доби. Через час продовжено розгляд до 72 годин. На третій день продовжили до 14 діб...", - написав один із клієнтів ПриватБанку.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Клієнти ПриватБанку не можуть зняти готівку в банкоматах через відключення електроенергії: як отримати свої гроші

Раніше повідомлялося, що ПриватБанк запровадив ліміт на зняття готівки у банкоматах до 1000 грн на добу.