Клієнти Ощадбанку втрачають доступ до карт: яка виникла проблема

Автор: Лобанова Єлизавета

Клієнти Ощадбанку скаржаться те що, що не мають доступу до додатку Ощад24, й відповідно до своїх банківських рахунків. Фінустанова змінила спосіб авторизації, і тепер у деяких громадян виникли проблеми.

Клієнти Ощадбанку втрачають доступ до карт: яка виникла проблема - today.ua

Жителі окупованих територій не можуть відповісти на підтверджуючий дзвінок від банку для входу у мобільний додаток через відсутність SMS-авторизації на їхніх територіях.

Одна із клієнток під ніком ifa58 залишила відповідну скаргу на Ощадбанк на сайті Мінфіну. За її словами, жінка раніше без проблем керувала рахунком через смартфон, хоч і мешкає на тимчасово окупованій Росією території. Для реєстрації або повторної авторизації в Ощадбанку було достатньо ввести код, отриманий через SMS в Viber.

Проте з недавніх пір авторизація у додатку відбувається лише через дзвінок банку, на який клієнту потрібно відповісти. Але проблема в тому, що український мобільний зв'язок не працює в населених пунктах, захоплених окупантами, і відповісти на виклик клієнти Ощадбанку фізично не можуть.

Популярні зараз

Трамп назвав Зеленському причини, через які Путін розпочав війну з Україною

Одна з країн Європи різко скоротить соціальну допомогу українським біженцям

Екс-держсекретар США озвучив “мирний план“ Трампа у разі перемоги на виборах

Бухгалтерська помилка: Пентагон знайшов додаткові 2 млрд доларів для України

"У деяких місцях є тільки роумінг операторів країни-агресорки. Якщо SMS може прийти в роумінгу, то вхідний дзвінок – ні. При цьому Ощадбанк заблокував повідомлення для авторизації у мобільному додатку через Viber. Жодних коментарів оператори не надають, їх не цікавить, що люди не можуть розпоряджатися своїми грошима через такі "нововведення", - зазначила жінка.

Клієнти Ощадбанку втрачають доступ до карт: яка виникла проблема

Проблема в тому, що українські пенсіонери, які проживають в окупації, продовжують отримувати пенсії на карти Ощадбанку, але розпоряджатися ними вони не можуть. Це змушує громадян погоджуватися на запропоновані російські пенсії, щоби якось вижити, і елементарно мати кошти на продукти.

У коментарі до цього відгуку інша мешканка окупованих територій відповіла, що можна зателефонувати на "гарячу лінію" Ощадбанку, або зайти на сайт банку та повернути послугу авторизації через SMS у Viber.

Клієнти Ощадбанку втрачають доступ до карт: яка виникла проблема

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

"Хоч вони й зробили щоб проходила авторизація за дзвінком, але для тих, хто на окупованій території, ще залишилася можливість через гарячу лінію підключити щоб код прийшов на вайбер для реєстрації. Просто зателефонуйте, там навіть через сайт можна, якщо працює інтернет — оператор ідентифікує та підключить ту функцію. Вже так перевіряли, то працює", - написала клієнтка.

Раніше повідомлялося, що Ощадбанк вішає на українців борги за послуги, якими вони не користувалися.