Клієнти ПриватБанку все частіше скаржаться на проблеми зі зняттям готівки у банкоматах. Справа в тому, що банкомати нібито починають відраховувати гроші, але готівку так і не видають. При цьому з рахунків кошти списуються. Все б не так критично, якби сотні тисяч внутрішньо переміщених осіб не отримували через ПриватБанк свої щомісячні виплати. Зіткнувшись із подібними ситуаціями, вони просто залишаються без засобів для існування.
Так, одна із клієнток ПриватБанку залишила відгук на сайті Мінфіну, в якому описала свою ситуацію.
"Знімала гроші в банкоматі. Банкомат нібито відраховував гроші, але нічого не видав. Кошти списалися з рахунку. Ці гроші я отримала як ВПО на себе і двох малолітніх дітей. Наступного разу я щось отримаю в середині грудня. Оператор сказав. чекати, що вони розбираються. У мене питання як пояснити дітям, що нема чого їсти помилку банку. Куди звернутися, щоб мене почули?", - написала жінка.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
У відповідь на відгук клієнтці відповіли, що за її скаргою буде проведено інкасацію та після отримання звіту щодо залишку коштів у пристрої з нею зв'яжуться.
У таких ситуаціях багато що залежить від чесності інкасаторів, і чи банкомат не видав гроші наступному клієнту. У випадках, коли відбувається збій роботи банкомату під час відключень електроенергії, при відновленні електрики банкомат може видати гроші, що застрягли, наступному клієнту, і тоді інкасація не покаже, що гроші залишилися в банкоматі.
Буває так, що інкасатори просто змінюють касету з грошима на нову і не роблять звірку за заявкою. Тоді з часом довести, що ваші залишилися в банкоматі, буде неможливо.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк запровадив ліміт на зняття готівки у банкоматах до 1000 грн на добу.