Українцям перерахують вартість комунальних послуг, якщо їх надають не в тих об'ємах або невідповідної якості. Якщо до 2021 року отримати компенсацію було практично неможливо, то зараз громадянам вже почали поступово повертати гроші. Як домогтися перерахунку і повернення коштів, розповіли в Міністерстві регіонального розвитку.
Вимагати компенсацію за неякісні послуги спочатку можна напряму у постачальника безпосередньо, якщо це не дасть результату, потрібно звертатися до суду. Наприклад, якщо вам на все літо відключили гарячу воду, а платити за неї доводиться, або ви платите взимку за опалення по 2-3 тис., грн, а в квартирі холодні батареї, або сміття не вивозять біля будинку... За всі ці послуги ви можете отримати назад свої гроші.
Щоб розраховувати на компенсацію для початку необхідно звернутися до постачальника (облгаз, ЖЕК, РЕМ), провести обстеження якості послуги та провести перерахунок. У разі отримання незадовільної відповіді, необхідно звернутися в Держпродпотребслужбу. Збирається спеціальна комісія разом з постачальником послуг, споживачем, незалежним представником, і фіксується відсутність послуги або її погана якість. Тільки після цього починається перерахунок коштів, якщо скарга була підтверджена.
Раніше повідомлялося, що українських споживачів в автоматичному порядку переведуть на індивідуальні договори ЖКГ з підвищеними тарифами.