Навіть якщо картку заблокували, це не означає, що клієнт зовсім не може користуватись коштами, які на ній є. В деяких випадках обмежене використання грошей із заблокованої картки можливе. ПриватБанк роз'яснив своєму клієнту, в яких випадках можна скористатись грішми з такої картки.
Приводом для роз'яснення стала скарга клієнта, яку той опублікував на порталі minfin. Клієнт під ніком markimarki1992 поскаржився, що ПриватБанк заблокував йому картку. І тепер її "ніхто не може розблокувати, навіть сам ПриватБанк".
"Я захожу в приват24, пише ваша карта заблокована якимось виконавцем", - пише клієнт (тут і надалі ми зберігаємо авторську орфографію).
При цьому він має претензію до ПриватБанку, що той не може розблокувати його картку. Мовляв, навіщо тоді банк видає людям картки, якщо не здатен навіть їх розблокувати?
"А якщо В людей Стоят накарточці Крупні суми. Іщо їх заблокують якиїсь виконавець. А приват банк неможе нічого зробити", - обурюється markimarki1992, очевидно маючи на увазі, що у нього на картці заблокована велика сума грошей, якою він не може скористатись.
У відповіді, яку написав своєму клієнту ПриватБанк, зазначено, що, очевидно, до банку надійшов виконавчий лист із вимогою блокування карток. Звісно ж, банк був змушений виконати цю вимогу, адже він працює в українському правовому полі.
"Щодо питання "Якщо сума на картці більше ніж сума в постанові": В такому разі буде недоступна саме та сума, що вказав виконавець, якщо на картках коштів більше, то клієнт зможе користуватися залишком", - написали у відповіді ПриватБанку.
Отже, якщо в клієнта сума боргу, за який накладено арешт на його картку, менша за ту суму, що є на картці, то він може користуватись різницею. Вона не буде для нього заблокована. А оскільки markimarki1992 зовсім не може користуватися грошима з картки, то очевидно його борг перевищує ту суму, що там є.
ПриватБанк також дав клієнту відповідь, хто може розблокувати його картку, і які треба для цього підстави.
"Розблокування проводить банк після того, як надходить відповідна вимога від виконавця, що наклав арешт. Ви можете звернутися до виконавця для вирішення питання або ж до суду, якщо вважаєте, що вимога виконавця незаконна", - пояснив ПриватБанк.
Нагадаємо, клієнтам ПриватБанку розповіли, що слід робити, якщо банкомат "проковтнув" картку і не віддає.