Клієнти ПриватБанку нерідко скаржаться на збої у банкоматах та терміналах фінустанови. Нещодавно одна із клієнток залишила негативний відгук на сайті Мінфіну зі скаргою на те, що термінал прийняв купюри, але не зарахував гроші їй на картку.
У ПриватБанку жінці відповіли, що такі випадки не поодинокі, і слід дочекатися інкасації. Однак після інкасації клієнтка отримала повідомлення, що її гроші не знайдено, і банк не поверне кошти. Інцидент стався у Вінниці у терміналі на вул. Лева Толстого.
"Банкомат серед інших прийняв купюру еквівалентом 500 грн, проте не зафіксував на екрані, я покликала охоронця супермаркету, проте він повідомив, що за термінали відповідає саме ПриватБанк. Тут же при охоронці я продовжую поповнювати картку купюрами такого ж номіналу, проте через одну купюру термінал знову не відбив 500 грн і наступні за ними Увага, при свідку Я дзвоню на гарячу лінію, мені повідомляється, що після інкасації буде проведено перевірку і кошти повернуться на картку, проте сьогодні надійшло повідомлення, що коштів не виявлено і банк змушений відмовити у поверненні", - сказано у відгуку.
З подібною скаргою також до ПриватБанку звернувся ще один клієнт. У нього термінал так само прийняв гроші, але не зарахував їх на картку. У цьому випадку під час поповнення карти вимкнулося світло, і термінал завис, що також часто трапляється.
Після інкасації чоловікові повернули гроші, але не всю суму, а на 800 грн менше.
"При поповненні картки через термінал приватбанку вимкнули світло, прийняли заявку, що порахують кошти в терміналі і повернуть, поверни на 800грн менше! просто вкрали мої гроші!", - розповів клієнт.
Нагадаємо, ПриватБанк розповів українцям, як повернути на карту гроші, які були викрадені шахраями.