Український лоукостер SkyUp вніс зміни до безкоштовного сервісу на регулярних рейсах. Якщо раніше бортпровідники під час польоту кілька разів пропонували пасажирам воду, то тепер ця послуга буде платною.
Авіаперевізник повідомив, що воду потрібно купувати у пляшках, але якщо попросити бортпровідника принести безкоштовну воду у склянці, то він зобов'язаний буде це зробити.
При цьому деякі пасажири, які вже зіткнулися зі змінами на борту, стверджують, що бортпровідники не видають воду на запит безкоштовно, пропонуючи купити воду в пляшках.
Безкоштовний сервіс залишився тільки на чартерних рейсах. Там стюардеси, як і раніше, продовжують котити візок з бутильованою водою по салону, розливаючи її в пластикові стаканчики за бажанням. В асортименті залишається негазована вода та вода з газом.
Популярні зараз
Військовий аналітик помітив цікаву деталь у новому відео Путіна: “Не може поворухнути руками“
Україна значно випередила Європу в затратах на оренду житла, - ЛУН
У SkyUp зміну сервісу на регулярних рейсах пояснили тим, що це дозволило оптимізувати час обслуговування пасажирів та прискорити процес видачі замовлень із платного меню. Дане нововведення з боку SkyUp повністю відповідає українським правилам повітряних перевезень та обслуговування пасажирів та багажу, де сказано, що авіаперевізник має надати безкоштовну питну воду лише за запитом пасажира. Порушенням буде відмова бортпровідника виконати це прохання.
Раніше повідомлялося, що з листопада 2021 року SkyUp оголосив про запровадження нових тарифів на бронювання квитків.