Через нерозторопність Ощадбанку клієнт втратив куплений за океаном автомобіль

Ощадбанк не зміг переказати гроші за автомобіль, придбаний його клієнтом у США. Банкіри місяць намагалися переказати гроші за покупку, однак у підсумку нічого не вийшло, і вони самі порадили чоловікові звернутися в інший банк.

Через нерозторопність Ощадбанку клієнт втратив куплений за океаном автомобіль - today.ua

Про свої поневіряння з платежем за куплений автомобіль розповів клієнт Ощадбанку. Чоловік, який підписався як rustem88, описав на порталі minfin свої митарства з платежами за куплений автомобіль.

"Історія наступна: знадобилося мені переказати гроші Swift-переказом в США за доставку авто. Оскільки отримую зарплату в Ощадбанку, звернувся туди. Це було в п'ятницю 17.09.21, пообіцяли відправити 20.09.21, в понеділок. Ну ок, віддав гроші, заплатив комісію 1% - чекаю ", - розповідає клієнт Ощадбанку.

Через 10 днів, коли, здавалося б, гроші за придбаний автомобіль вже могли дійти до США не тільки Swift-платежем, але й на тихохідному середньовічному вітрильнику, продавець раптом став квапити покупця з переказом грошей за покупку. Збентежений покупець зателефонував у банк і з'ясував, що його гроші ще ніхто й не думав відправляти.

"Звертаюся до банку - дійсно гроші не відправлені з позначкою  "Недостатньо інформації". Надав найменування судна, номер контейнера, vin-код автомобіля (хоча він був наданий і в перший раз). Зробили уточнення, сказали - чекайте.

Ще через тиждень платіж знову повернувся з тієї ж позначкою. Я питаю у касира (Пархоменко Л.Е., завідуюча сектором касових операцій): "А ви vin-код вказували?", на що вона мені відповідає: "А що треба було вказувати vin-код?" ... Отже, знову уточнення, відправили ", - далі розповідає rustem88.

Ще через тиждень та сама касирка зателефонувала клієнту, що гроші так і не вдалося переказати, і щоб він прийшов їх забрати. Через нерозторопність Ощадбанку клієнт втратив куплений за океаном автомобіль

"Наступного дня прийшов у банк забирати гроші, а мені їх не віддають, кажуть почекайте, пройде перевірка служби безпеки банку. В результаті, приблизно через 2 години очікування, я нарешті забрав свої гроші. При цьому комісію мені, звичайно, ніхто не повернув (407 грн)", - поділився клієнт Ощадбанку.

У підсумку, чоловік залишився без замовленого автомобіля, який вже, очевидно, доставили в Європу по океану. Навряд чи він ще раз довірить своєму "рідному" Ощадбанку вирішувати такі делікатні фінансові питання. Тим більше, що і в самому банку йому ненав'язливо порекомендували звернутися по допомогу до іншої фінустанови.

"Знаєте, що найцікавіше: начальник відділення цього банку (не знаю прізвища) говорить мені: "А що ви в Приватбанк не звернулися?"...))", - якби це був театр, то в цьому місці можна опускати завісу.

Зате з Ощадбанку клієнту вже встигли дати дві відповіді на його публікацію. У першій - пообіцяли перевірити ситуацію і відреагувати на неї. У другому - попросили клієнта зайти в особисті повідомлення. Мовляв, там з'явилися якісь нові відомості для нього. Через нерозторопність Ощадбанку клієнт втратив куплений за океаном автомобільЧерез нерозторопність Ощадбанку клієнт втратив куплений за океаном автомобіль Нагадаємо, клієнти Ощадбанку скаржаться, що банк залишає активними їхні картки, від яких вони давно відмовилися.

ДЖЕРЕЛОminfin