Через збій системи, який стався в п'ятницю-суботу, 25 і 26 червня, ПриватБанк необгрунтовано списав у своїх клієнтів зайві суми грошей. Обурені клієнти банку вимагають, щоб їм повернули кошти. У Приватбанку пообіцяли вирішити це питання найближчим часом.
З карток клієнтів ПриватБанку двічі списувалися одні й ті ж суми при покупках. Зокрема, при платежах в торговій мережі суми за товар дублювалися і списувалися двічі. Внаслідок цього у людей також некоректно відображається залишок на рахунку.
ПриватБанк, в особі свого прес-секретаря Олега Серги, вже приніс клієнтам вибачення через завданих хвилювань і незручностей. У банку визнали, що стався збій програмного забезпечення, внаслідок чого суми по платежах стали відніматися з рахунків двічі, і залишок на рахунку відображався набагато менший.
"Прошу вибачення у деяких клієнтів нашого банку, які через прикрий збій сьогодні зіткнулися з повторним списанням коштів за деякими картками і некоректним відображенням і використанням доступного залишку по карті", - пише Олег Серга у своєму Facebook.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Звичайно, багато клієнтів ПриватБанку звернули увагу, що з їхніх рахунків зникли великі суми грошей. Особливо ті, хто робив великі покупки і втратив чималі суми.
"Це навчання, щоб відпрацювати для майбутнього швидкі зняття (читається - крадіжки) грошей у клієнтів. Якщо станеться "збій" і зникнуть всі кошти на всіх рахунках. Щоб цього не сталося, сьогодні хтось повинен сісти за крадіжки масового характеру", "Це не "прикрий збій", це банальна крадіжка, коли у мене беруть 100 $ без мого на те дозволу, я розцінюю це саме як нахабне злодійство, в зв'язку з яким мені сьогодні довелося переводити гроші з кредитки", "У дружини ледь інфаркт не трапився через ваш "збій. У підтримку не додзвонитися, інформацію знайти онлайн ще треба постаратися. Так підставити людей на свята, і так "вміло" виправляти постійні косяки в роботі ", - коментують подію обурені клієнти ПриватБанку.
Олег Серга від імені банку пообіцяв, що всім будуть повернуті незаконно списані суми ще сьогодні до кінця дня.
Нагадаємо, в ПриватБанку розповіли, що потрібно робити, якщо картку заблокували за борги. Потрібно постаратися "навести мости" з тими, кому заборгував клієнт. Якщо клієнт ПриватБанку надасть у банк виписку від кредитора, що він не має претензій до позичальника, то банк картку розблокує.