Ощадбанк затримує видачу пенсійних посвідчень, перевищуючи відведені законом терміни. У банку пояснили це тим, що одночасно з генерацією електронного пенсійного посвідчення йде обробка іншої інформації. Тому в сукупності все це займає стільки часу.
Клієнтка Ощадбанку поскаржилася на вкрай незадовільну роботу Ощадбанку. Йдеться про затримку з видачею електронного пенсійного посвідчення, яке жінка замовила в банку ще у травні. Однак досі її ЕПП немає.
"11 травня 2021 року я замовила електронне пенсійне посвідчення у відділенні Ощадбанку в м. Вишневе Київської області, вулиця Лесі Українки 33б. Сьогодні вже 6 липня, а документ досі не готовий! Замість обіцяних 30 днів посвідчення виготовляють вже 2 (два !! !) місяці ", - повідомила обурена клієнтка під ніком StarGold на порталі minfin.
Жінка каже, що телефонувала на гарячу лінію Ощадбанку, однак там відмовка одна - затримують через технічні труднощі. StarGold дивується, як у 21-у столітті можна два місяці виготовляти електронну картку.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
"Роки йдуть, а банк не змінюється - як був "совок", так "совок" і залишився! Самий огидний банк в Україні!", - робить висновок обурена клієнтка.
Вона також написала, що буде скаржитися на дії банку, а вірніше його бездіяльність в НБУ і Пенсійний фонд. Крім того, вона вже написала скаргу на урядовий портал.
В Ощадбанку оперативно відреагували на гнівний відгук клієнтки і пояснили їй у відповіді, чому сталася затримка з її ЕПП.
"Термін виготовлення ЕПП - 30 робочих днів, це орієнтовно 1,5 місяця. Такий тривалий час виготовлення пов'язаний з тим, що одночасно генерується та обробляється заявка в ПФУ", - пояснили в Ощадбанку.
Крім того, клієнтці розтлумачили, що вона може зняти свої гроші в будь-якому відділенні Ощадбанку, а також пообіцяли детально розібратися в її ситуації. StarGold, в свою чергу відреагувала на відповідь Ощадбанку. Жінка заявила, що 30 робочих днів минули 22 червня, а на дворі вже 7 липня, і ЕПП досі немає. А всі "технічні труднощі" - це внутрішні проблеми Ощадбанку, які він не повинен переносити на своїх клієнтів.
"Я не можу ТАК ДОВГО чекати! Мені через кілька днів потрібно виїхати на тривалий термін і картку потрібно отримати максимум до 10-го липня", - підсумувала обурена клієнтка.
Нагадаємо, Ощадбанк припинив виплату субсидій і пільг. Банкіри відповіли, що їхньої провини в цьому немає. Виплати затримує держава.