ПриватБанк потрапив у скандал зі зникненням грошей з рахунку клієнтки. Причому гроші були викрадені з уже заблокованого рахунку.
Скарга від клієнтки ПриватБанку під ніком viva2008 з'явилася на порталі minfin. Жінка пише, що в неї на картці ПриватБанку зберігалася чимала сума грошей. Однак в один, далеко не прекрасний, день у неї пропало з рахунку 24 000 гривен. Як згодом з'ясувалося, гроші знімалися з картки 10 травня трьома рівними платежами - по 8 000 гривен. При цьому, як стверджує власниця карти, вона не отримувала ні SMS-повідомлень на підтвердження зняття грошей, ні телефонних дзвінків від банку.
Виявивши пропажу, занепокоєна клієнтка тут же звернулась до самого ПриватБанку, а також у кіберполіцію і звичайну поліцію. Лише через тиждень з'явилася перша реакція на її заяву.
"За тиждень зателефонував тільки приват, який доводив, що переказ був з мого телефону, хоча я їм говорила, що у мене інша модель телефону. А 28.05.2021 р коли я звернулася в приват, мені сказали що у мене на карті по 00000 грошей. Як це може, поясніть люди !!! З заблокованої карти пішли гроші. Хіба це не шахраї банку знімають ??? " - пише viva2008.
Популярні зараз
З 1 червня в Україні зросте вартість комуналки: стало відомо, як зміниться тариф на газ
Дальнобійники розпочали масштабну акцію протесту: перекрито трасу Київ-Одеса
Сотням тисяч українців держава у червні поверне заборговані пенсії
У ПриватБанку повідомили, як зняти готівку під час вимкнення світла
ПриватБанк дав клієнтці відповідь на її гнівний пост.
"Ваше питання вимагає більш поглибленого аналізу. Зробимо все можливе, щоб розглянути його якомога швидше", - відповіли із банку.
При цьому інші відвідувачі порталу написали у своїх коментарях, що, очевидно, клієнтка комусь "подарувала" дані своєї картки, роблячи якусь покупку в інтернеті. Однак пояснити цим зникнення грошей з уже заблокованої картки, все одно неможливо. Тому ситуація, звичайно, вимагає ретельної перевірки. Нагадаємо, у ПриватБанку назвали п'ять причин, через які банк може заблокувати карту клієнта без його відома. Якщо у банку виникає підозра, що картою користується не її власник, а хтось інший, то рахунок відразу блокують.