ПриватБанк потрапив у скандал зі зникненням грошей з рахунку клієнтки. Причому гроші були викрадені з уже заблокованого рахунку.
Скарга від клієнтки ПриватБанку під ніком viva2008 з'явилася на порталі minfin. Жінка пише, що в неї на картці ПриватБанку зберігалася чимала сума грошей. Однак в один, далеко не прекрасний, день у неї пропало з рахунку 24 000 гривен. Як згодом з'ясувалося, гроші знімалися з картки 10 травня трьома рівними платежами - по 8 000 гривен. При цьому, як стверджує власниця карти, вона не отримувала ні SMS-повідомлень на підтвердження зняття грошей, ні телефонних дзвінків від банку.
Виявивши пропажу, занепокоєна клієнтка тут же звернулась до самого ПриватБанку, а також у кіберполіцію і звичайну поліцію. Лише через тиждень з'явилася перша реакція на її заяву.
"За тиждень зателефонував тільки приват, який доводив, що переказ був з мого телефону, хоча я їм говорила, що у мене інша модель телефону. А 28.05.2021 р коли я звернулася в приват, мені сказали що у мене на карті по 00000 грошей. Як це може, поясніть люди !!! З заблокованої карти пішли гроші. Хіба це не шахраї банку знімають ??? " - пише viva2008.
Популярні зараз
Військовий аналітик помітив цікаву деталь у новому відео Путіна: “Не може поворухнути руками“
Україна значно випередила Європу в затратах на оренду житла, - ЛУН
ПриватБанк дав клієнтці відповідь на її гнівний пост.
"Ваше питання вимагає більш поглибленого аналізу. Зробимо все можливе, щоб розглянути його якомога швидше", - відповіли із банку.
При цьому інші відвідувачі порталу написали у своїх коментарях, що, очевидно, клієнтка комусь "подарувала" дані своєї картки, роблячи якусь покупку в інтернеті. Однак пояснити цим зникнення грошей з уже заблокованої картки, все одно неможливо. Тому ситуація, звичайно, вимагає ретельної перевірки. Нагадаємо, у ПриватБанку назвали п'ять причин, через які банк може заблокувати карту клієнта без його відома. Якщо у банку виникає підозра, що картою користується не її власник, а хтось інший, то рахунок відразу блокують.