Багато клієнтів Нафтогазу скаржаться, що їм виставляють до оплати рахунки зовсім не за ті обсяги споживання, які зафіксував їхній лічильник, і які вони передали постачальникам газу. Нафтогаз роз'яснив, що він не має права змінювати ті дані, які зафіксовані на платформі ОГТСУ.
Підставою для відповіді стала чергова претензія від клієнтки, опублікована у коментарях на сторінці Нафтогазу у Facebook.
Нафтогазу вже не вперше доводиться відповідати на такі претензії та роз'яснювати своїм клієнтам, що компанія-постачальник не несе відповідальності за обсяги споживання, зазначені у платіжках. За ці показники відповідають лише самі клієнти, а також оператор ГТМ (облгаз), якому вони передають показання своїх лічильників.
"За минулий місяць передала показники лічильника, вони не подивилися, передали свої показники, тепер треба платити вдвічі більше", - поскаржилася одна з клієнток.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
У Нафтогазі їй відповіли, що ні сам Нафтогаз, ні жоден інший постачальник газу не несуть відповідальності за обсяги споживання. Нафтогаз бере ці дані на платформі ОГТСУ (Оператора газотранспортної системи України).
"Дані на платформу зі свого боку завантажує оператор ГРМ (облгаз). З питаннями щодо коректності обсягів споживання слід звертатися саме до оператора ГРМ", - пояснили в компанії.
Як показує досвід, різниця у показаннях може статися через те, що клієнти не вчасно передають показання лічильників. Для того, щоби обсяг споживання був нарахований коректно, показання слід передавати з 1 по 5 число кожного місяця. Тоді місячний обсяг споживання газу рахуватиметься за фактичними показниками. Якщо цього графіка не дотримуватися, то обсяг споживання газу рахується зовсім інакше. Тому всім споживачам радять вкладатись у графік передачі показань. Тоді й менше виникатиме питань.
Нагадаємо, українцям роз'яснили, чому плата за доставку газу не змінюється за зміни обсягу споживання, і як її розраховують.