Через пертурбації, що постійно відбуваються на ринку газу, споживачам буває складно відразу зорієнтуватися, кому потрібно звітувати і платити за газ. Буває, вже "наздогін" клієнт виявляє, що плата за газ пішла не тому постачальнику.
Нафтогаз розповів, що потрібно робити в такому разі, і як клієнт може підтвердити, що він розрахувався за газ. Прес-служба компанії розповіла у Facebook, як клієнт може підтвердити свій платіж.
У Нафтогазі кажуть, що така помилка може статися, якщо клієнт при оплаті не вказав номер особового рахунку, переплутав цифри чи випадково вніс чужий рахунок. Однак піддаватися паніці не варто, тому що цю ситуацію можна виправити.
Головне, щоб у клієнта зберігся чек про оплату. Насамперед необхідно зробити чітке фото цього чека, щоб він добре читався на знімку. А потім знімок потрібно надіслати через Facebook Messenger, або на електронну пошту [email protected].
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Можна також надіслати чек поштою на таку адресу: 25009, м. Кропивницький, одержувач ТОВ ДК "Нафтогаз України".
А загалом, при оплаті клієнтам завжди потрібно вказувати номер особового рахунку в Нафтогазі. Тоді платіж точно піде за призначенням і не завдасть споживачеві ніякого зайвого клопоту.
Нагадаємо, раніше у Нафтогазі розповіли, куди потрібно звертатися клієнтам, якщо в платіжках їм дописують зайві кубометри. За обсяги споживання відповідає газорозподільна компанія (облгаз). Саме туди і має звернутися клієнт, якщо в його платіжці вказано не той обсяг споживання. Але якщо в облгазі звернення клієнта ігнорують, тоді доведеться шукати правди в НКРЕКП. Туди слід звертатися з письмовою скаргою на облгаз.