Українці масово скаржаться на приписки зайвих кубометрів у показаннях лічильників газу. При цьому в Нафтогазі нагадали, що постачальник не відповідає за обсяг газу, який має сплатити клієнт. Це – зона відповідальності облгазів.
У Нафтогазі також роз'яснили, куди звертатися клієнтам, яким приписали зайві кубометри спожитого газу.
Один із клієнтів Нафтогазу поскаржився, що контролер з облгазу приписує йому зайві кубометри споживання. І це навіть попри те, що клієнт надає незаперечні докази, скільки ним спожито газу. Він регулярно надсилає фотографії із зафіксованими показаннями лічильника. Але це не рятує його від приписок.
"Якщо контролер дописує показники що робити? Фотофіксацію показника лічильника за додатком 104.ua відправляю, у додатку пише - показник прийнятий в обробку, потім переданий показник пропадає! Хто має відповісти за приписки показника???", - запитує клієнт на сторінці Нафтогазу у Facebook.
Популярні зараз
Багатьом українцям не зарахують до страхового стажу період роботи за останні 10 років
Верховна Рада знайшла додаткові підстави для припинення виплати пенсій
З'явився текст мирної угоди, яку Україна відмовилася підписувати навесні 2022 року
У Мережі з'явилась інформація про евакуацію влади з Харкова: коментар ОВА
Нафтогаз не несе відповідальності за показання лічильника, за якими клієнт рахує обсяг споживання газу. Показання, які передав клієнт, надходять до оператора ГРС (іншими словами облгазу). І той на основі отриманих цифр формує місячний обсяг споживання та передає його Нафтогазу. Тому з усіма претензіями щодо спотворення показань лічильника клієнт має звертатися саме до облгазу.
Однак у багатьох випадках облгази просто відмахуються від своїх клієнтів, які шукають справедливості, як від набридливих мух. У такому разі справедливість треба шукати в НКРЕКП, звернувшись туди із письмовою скаргою на свою компанію-розподільника, роз'яснили в Нафтогазі.
Нагадаємо, стало відомо, як можуть змінитись тарифи на газ після опалювального сезону.