Компанію Укрзалізниця вкотре викрили у недобросовісному обслуговуванні пасажирів. Цього разу причиною незадоволення став сервіс для бронювання квитків. Виявилося, що схема розташування місць у вагонах на цьому сервісі не відповідає реальній наявності місць.
На це звернув увагу киянин Олег Васильєв, який, вочевидь, зіштовхнувся із проблемою, бронюючи собі квиток. Пасажир написав про це у своєму Facebook.
Він каже, що у вагонах другого класу стоїть по три крісла з одного боку і по два з іншого. А на схемі позначено по два крісла з кожного боку. Тобто одного ряду крісел немає взагалі.
"У першому класі навпаки: схема показує розташування по три крісла з одного боку, з іншого боку по два сидіння та одиночні крісла, яких насправді немає", - розповідає пасажир.
Укрзалізниця не залишила цей пост поза увагою та прокоментувала його. Причому у коментарі відзначився не хто інший, як керівник пасажирського "крила" Укрзалізниці Олександр Перцовський.
"Вже кілька разів пояснювали – існуюча система букінгу УЗ не дозволяє залити нову схему під нові поїзди. У новій системі та в моб додатку – буде реалізовано. Тут постами з цього приводу щотижня систему нову не побудуєш. Бажаєте допомогти – спрямовуйте знайомих ІТ фахівців до нас на роботу, черга стоїть лише коментувати у фб – працювати не дуже ?", - відповів Олегу Васильєву один із топ-менеджерів Укрзалізниці.
Нагадаємо, напередодні нового року Укрзалізниця ввела у себе плату за послугу, яка раніше була безплатною. Тепер пасажирам доводиться платити 12 гривень за роздрук квитка, який був придбаний ними онлайн.