Укрзалізниця запровадила плату за послугу, яка раніше була безкоштовною

Автор: Марченко Любов

Компанія Укрзалізниця запровадила плату за послугу, яка раніше була безкоштовною. Йдеться про роздруківку електронного квитка на паперовому носієві, яку здійснюють у залізничних касах.

Укрзалізниця запровадила плату за послугу, яка раніше була безкоштовною - today.ua

Раніше її робили безкоштовно. Але з деяких пір вона вартує грошей. Про це розповів у своєму Facebook журналіст Олександр Рудоманов.

"А ви знаєте, що за обмін електронного квитка на паперовий у касах Укрзалізниці тепер потрібно платити 12 гривень? Цю послугу ввели в середині грудня", - пише він у своїй публікації, ілюструючи її квитанцією на оплату цієї послуги.

Укрзалізниця запровадила плату за послугу, яка раніше була безкоштовною

Популярні зараз

Названо тарифи на газ з 1 травня: інформація від усіх постачальників

НБУ оголосив про масове закриття банківских відділень

У Нафтогазі зробили заяву з приводу масштабної аварії на газопроводі: що буде з постачанням газу

Українці зможуть повернути частину грошей, витрачених на оплату комунальних послуг

При цьому сам автор публікації нижче, у коментарях до неї написав, що він особисто не проти такого нововведення.

"Якщо що, я підтримую цю ініціативу, бо коли 70% квитків міняють на паперовий, шоб було - ну так собі", - пише автор.

В інших користувачів думки розділились. Одні переконані, що Укрзалізниця вчинила правильно: треба привчати пасажирів до використання безпаперових технологій. Інші вважають, що брати 12 гривень за роздруківку квитка – задорого. Треті пояснюють цю необхідність тим, що не всі сканери у провідників здатні прочитати QR-код квитка з екрану смартфона.

"Правильно, дбають про екологію)", "Все правильно, щоб не лізли в касу, якщо у телефоні є", "Тобто собівартість папірця, чорнил, електроенергії для принтера та двох хвилин роботи касира = 12 грн??", "Квитки, які були куплені в чат-боті Укрзалізниці не сканувались у проводників стандартними сканерами. Я вирішила піти в касу і там дізналася)", "Як брав онлайн, так і здавав онлайн. Який сенс у папері...", - пишуть коментатори.

Долучився до коментарів і директор філії "Пасажирська компанія" АТ Укрзалізниця Олександр Перцовський.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

"Фінансова (де)мотивація - краще роз'яснення. Є багато компаній які для звітів про відрядження вимагають паперові квитки - не хочуть диджиталізуватись - нехай сплачують, в нас же демократична країна - це їхній вибір", - написав один із ТОП-менеджерів Укрзалізниці.

Нагадаємо, Укрзалізниця 11 січня призупинить рух усіх пасажирських потягів.