Ощадбанк не може налагодити нормальну роботу свого інтернет-банкінгу Ощад24. Через це додаток часто зависає і відключається, що не дає клієнтам можливість оплатити комунальні послуги. До того ж, через Ощадбанк люди втрачають право на субсидію.
Такі скарги на роботу Ощадбанку та його сервісів регулярно з'являються на порталі minfin.
Зокрема, клієнт під ніком Y37DfgLA93 поскаржився, що через нестабільну роботу інтернет-банкінгу Ощад24, який постійно то зависає, то взагалі відключається, він не встигає заповнити квитанцію та оплатити комунальні послуги.
Однак той же Y37DfgLA93 поскаржився й на іншу, більш серйозну, проблему, яка виникла у нього через некоректну роботу Ощад24. З якоїсь причини Ощад24 не передавав комунальникам дані лічильників, які регулярно вносив клієнт. Причому тривало це цілих два роки!
Зрештою, клієнта позбавили субсидії на оплату комунальних послуг з тієї причини, що у нього утворилась величезна заборгованість за показаннями лічильника.
"На мої скарги з проханням вказати причини неотримання комунальниками показань лічильників Ощадбанк відповідає відписками, деякі з яких спеціально написані так, що їх фізично неможливо прочитати через низьку якість тексту. Ощадбанк робить усе, щоб уникнути відповідальності", - пише обурений клієнт.
При цьому інші користувачі в коментарях помітили, що банк не зобов'язаний передавати показань лічильників, а робити це потрібно через відповідні сайти підприємств, які надають комунальні послуги, та через особисті кабінети в них. А графи для внесення показань лічильників в інтернет-банкінгу просто "для галочки".
"А до чого тут банк? Показання давно передаються через сайти Інфоксоводоканала, Облгаза і Обленерго. По воді зазвичай передаються показання з 20 по передостанній день місяця, за світло і газ з 1 по 6 число поточного місяця за минулий місяць. А в платіжках вони вказуються для галочки ", - популярно пояснили клієнту.