Today.ua

У клієнтів “Нової пошти“ більше немає проблем з упаковкою посилок: що придумали в компанії

Компанія "Нова пошта" позбулася проблем з упаковкою посилок клієнтів. Тепер поштові відправлення пакуються в коробки відповідного розміру. Для цього в компанії впровадили коробку-трансформер.

Скарги на невідповідність габаритів упаковки габаритам поштових відправлень були, мабуть, найчастішим наріканням на роботу "Нової пошти". Клієнти скаржилися, що малогабаритні вантажі поштовий оператор упаковує в коробки великих габаритів, і їм доводиться переплачувати за пересилку "повітря".

При цьому "Нова пошта", у свою чергу, нарікала, що не завжди є тара відповідного розміру. От і доводиться іноді упаковувати невеликі відправлення у великі коробки. А при цьому, аби крихкий вантаж не розбився, теліпаючись у величезній коробці, його ще й ущільнювали величезною кількістю паперу. Отже, для обох сторін в такому способі пересилки нічого доброго не було: для клієнтів - зайві витрати за відправлення посилок, для пошти - зайвий обсяг при перевезеннях.

Врахувавши побажання клієнтів, на "Новій пошті" знайшли вихід із ситуації.

"Кажеш, що після упаковки в коробку в посилках залишається багато вільного місця? Ми почули тебе і розробили круту коробку-трансформер зі змінною висотою. Спочатку запустили ту, що на 10 кг, а тепер ще й розширили лінійку на 5, 15, 20 і 30 кг. Ти або оператор просто підрізаєте її в зазначених місцях, складаєте по лініях згину і отримуєте коробку необхідного обсягу та розміру. А головне - доставка буде коштувати згідно з фактичним розміром і вагою твоєї відправки. Стаємо краще для тебе ", - повідомили на Facebook "Нової пошти" у коментарі до відео з коробкою-трансформером.

Нагадаємо, "Нова пошта" впровадила новий вид оплати за доставку посилок. Він скорочує час перебування клієнта у поштовому відділенні, що особливо важливо зараз, у період епідемії.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ