Найпопулярніша українська торгова марка курятини "Наша Ряба" припиняє своє існування. Українці більше не побачать на прилавках продукції з такою назвою. Але без курятини народ не залишать.
Про це стало відомо, так би мовити, з перших вуст - від засновника ПрАТ "Миронівський хлібопродукт" (МХП), якому належить торгова марка "Наша Ряба", Юрія Косюка. Власник "Нашої Ряби" повідомив у своєму Facebook, що курятина з такою назвою припиняє своє існування.
"Новина, якою я хочу поділитися, дуже вас здивує. Я вирішив зараз відмовитися від використання логотипу "Наша Ряба" на нашій продукції", - повідомив Косюк.
Замість неї з'явиться новий продукт того ж виробництва під назвою "Та сама курочка". Косюк каже, що компанія пішла по шляху створення менш помітної упаковки, однак при цьому має намір ані на крок не відступати від якості своєї продукції.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
"Зараз компанії за красивою рекламою і упаковкою забувають про головне: споживач купує в першу чергу продукт, його якість і смак", - пише глава компанії.
При цьому він нагадав, що "МХП" вже два десятиліття виробляє найякіснішу курятину в Україні.
"Нашу продукцію цінують у топових країнах і це не через бренд і упаковку, це результат того, що весь цей час ми виробляємо висококласну і безпечну продукцію, яку купують по всьому світу", - похвалився засновник компанії.
Однак при цьому не всі відвідувачі його сторінки розділили позицію автора. У коментарі до публікації деякі відзначили, що якість курятини залишає бажати кращого. А дехто помітив, що до ребрендингу зазвичай вдаються, коли хочуть нейтралізувати негатив, пов'язаний із минулою назвою.
"Найголовніше-якість і безпека продукції. І МХП -кращі !!!!", "Спасибі за хороші новини! Успіху і тільки перемог!", "Особисто мені упаковка і реклама, яка використовувалася раніше, подобалася більше", "Нашу Рябу і без упаковки впізнають по відмінній якості", "Все зрозуміло. Сприйняття бренду вже мінусове стало, асоціації не дуже, а не екологічно. Довелося ребрендинг зробити", "Ви думаєте про логотип без антибіотиків без ГОРМОНУ ЗРОСТАННЯ люди забудуть? Запевняю Вас ні! Вам про нього нагадають ті, кого Ви НЕ впізнаєте!" - висловили свої суперечливі думки споживачі курятини.
Нагадаємо, в Україні за рік курятина подорожчала в середньому на 21%.