ПриватБанк оголосив про запуск нових послуг, які будуть особливо корисні для ФОПів. У сервісі Приват24 для бізнесу з'явилися нові функції для ФОПів, які дозволять їм ширше використовувати можливості інтернет-банкінгу. У ПриватБанку детально розповіли про нові функції.
Можна взяти довідку про наявність або відсутність заборгованості в інших банках
- Тепер таку довідку можна отримати через Приват24 для бізнесу.
- Для цього потрібно виконати таку послідовність дій:
- Перейти в меню "Облік і звіти".
- Далі натиснути "Документи корпоративного клієнта" і після цього "Документи для отримання фінансування".
- Після цього обираємо програму фінансування, яка нам потрібна, і натискаємо "Довідка про про наявність/відсутність заборгованості в інших банках" і потім "Додайте документ".
Цей документ потрібно підписати за допомогою КЕП SmartID.
Можна зробити платежі в іноземній валюті
У цьому випадку послідовність така:
- Перейти в меню "ЗЕД".
- Вибрати "Валютні операції" і "Створити платіж" ( "Внутрішній").
За допомогою цієї функції можна здійснювати наступні платежі:
- переказ коштів "комісіонер - комітенту" (за договором комісії);
- переказ коштів "розпорядник гранту - одержувачам - бенефіціарам" (по грантових угодах);
- переказ з рахунку основного підприємства на рахунок філії;
- повернення помилково зарахованих коштів по реєстрових платежах (для фрілансерів);
- переклад помилково зарахованих коштів для повернення відправнику.
Можна відстежувати стан SWIFT-платежів і заявок на валютно-обмінні операції
Що для цього необхідно зробити:
- Перейти в меню "ЗЕД".
- Вибрати "Валютно-обмінні операції".
- Натиснути "SWIFT" та обрати платіж, який вас цікавить.
- Відкрити "Історію платежу" або "Обмін".
- Вибрати заявку на покупку або продаж валюти і натиснути конку "Історія заявки".
Блок "Регулярні платежі" перенесений в нову версію "Приват24 для бізнесу"
Як підключити "Регулярні платежі"
Це можна зробити через "Каталог послуг".
Діючі та архівні договори по регулярних платежів можна знайти в меню "Платежі" ( "Регулярні платежі" - "Договори").
Можна також знайти календар майбутніх платежів, який знаходиться в меню "Регулярні платежі" ( "Календар").
Нагадаємо, названі причини, через які мобільний додаток Приват24 ПриватБанку може не працювати. Таких причин може бути немало. Причому далеко не всі вони залежать від ПриватБанку.