ПриватБанк змінив умови користування картками для деяких своїх клієнтів. Зокрема, банк зробив умови жорсткішими, заборонивши робити деякі операції з картками. Йдеться про кредитні картки клієнтів.
На умови користування кредиткою, що раптово змінилися, поскаржився один із клієнтів ПриватБанку. Чоловік опублікував свою претензію до банку на порталі minfin під ніком Cricket2007.
Клієнт скаржиться, що банк встановив по його карті Універсальна обмеження на зняття готівки та обмеження щодо переказу коштів на інший рахунок. Причому, як зауважує клієнт, раніше таких утисків не було, незважаючи на те, що в країні вже цілий рік триває війна. До того ж, він має незаплямовану кредитну історію, що дозволяло йому сподіватися на лояльне ставлення банку.
"Прострочення ніколи не було, кредитна історія ідеальна. Навіщо робити такі незручності? Коли знімуть обмеження не зрозуміло", - пише Cricket2007.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Дзвінок на гарячу лінію Приватбанку геть нічого не дав, оскільки конструктивного спілкування з роботом не вийшло.
"Я телефоную на підтримку поговорити з живою людиною, а з не глухим і тупим роботом, до якого якщо що й доходить, то з 10-го разу. Наявність робота в техпідтримці взагалі посилає всіх, хто звернувся, слідом за російським кораблем. Пора шукати інший банк" , - з гіркотою підсумував клієнт.
ПриватБанк у своїй відповіді зауважив, що обмеження було накладено саме на використання кредитних коштів. Клієнт не може зняти готівку і переказати їх на інший рахунок. Водночас інші операції залишаються йому доступними.
"Кредитні кошти за такого часткового обмеження залишаються доступними для поповнення мобільного, покупок у магазинах та оплати комунальних платежів", - зауважили в банку.
Клієнту також роз'яснили, що кредитна історія – важливий, проте не єдиний показник, за яким банк оцінює його поточний фінансовий стан та його платоспроможність.
"Банк постійно переглядає доступність лімітів та враховує сотні факторів. Кредитна історія також враховується, проте це не єдиний і не головний фактор, адже кожен із показників має свою вагу та впливає на кінцеве рішення. При знятті такого обмеження банк надсилає повідомлення", - відповіла служба підтримки ПриватБанку.