Today.ua

ПриватБанк розповів, чому обнуляє клієнтам кредитні ліміти і відмовляє в “оплаті частинами“

ПриватБанк відповів на питання, які сьогодні непокоїть багатьох його клієнтів. Багатьом з них, без пояснення причин, зрізали, а то й зовсім обнулили кредитні ліміти, відмовивши в послугах, які раніше були доступні. Виявляється, причиною зниження "кредиту довіри" банку може стати навіть близьке оточення клієнта, а не він сам.

Зокрема, клієнт ПриватБанку під ніком Svetlychoc поскаржився на порталі minfin, що хотів оформити послугу "оплата частинами", але, як виявилося, вона йому зараз недоступна. Як з'ясувалося, йому обнулили кредитний ліміт, який раніше становив 50 тисяч гривень.

"Зателефонувавши на гарячу лінію, мені сказали що треба !!! прийти в банк з паспортом і верифікувати дані про свою прописку !!! Навіть перепитав: що не можна в електронному вигляді? Отримав відмову", - пояснив збентежений клієнт.

Він усе ж дослухався до вимоги банку і відправився туди зі своїми документами. Однак у відділенні ПриватБанку здивувалися візиту і сказали, що ніякої верифікації не потрібно. Але! Ліміт так і не збільшили. Довелося знову телефонувати на гарячу лінію і прохати про зв'язок із компетентною живою людиною, яка могла би чітко пояснити, що відбувається. Клієнту зателефонували з банку наступного дня і висунули нову вимогу.

"Щоб я надав довідку про членів своєї сім'ї !!! І після 5-7 днів вони розглянуть можливість збільшення ліміту. Перепитав пару раз, що вони конкретно хочуть і чи не треба їм моя група крові? Після була відповідь "довідку про склад сім'ї, зареєстрованої за адресою прописки, так як там є негативна (аура) інформація", - поділився дивною забаганкою банку Svetlychoc.

ПриватБанк оперативно відреагував на скаргу клієнта на minfin-і, відповівши, що з його ситуацією в банку розбиралися і дали йому конкретну пораду, як можна її врегулювати. При цьому в банку відзначили, що ухвалюють такі рішення на основі багатьох показників.

"Нам шкода, що ви зіткнулися з незручностями. Рішення про надання послуги "Оплата частинами" приймається на основі багатьох показників. Ваше питання ретельно розглянуто. За результатом вам зателефонував наш співробітник і надав рекомендації щодо подальшого врегулювання ситуації", - відповіли з ПриватБанку.

Нагадаємо, ПриватБанк підвищує з вересня тарифи на деякі банківські послуги. Зокрема, платити більше доведеться за послуги інкасації фізичним особам-підприємцям (ФОП).

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ