Today.ua

ПриватБанк без причин відмовляється обслуговувати інвалідів

ПриватБанк відмовився обслуговувати інваліда-візочника першої групи. Чоловік  здивований. Йому відмовили в перевипуску картки, порадивши пошукати собі інший банк. Чому ПриватБанк вирішив позбутися від свого клієнта, киянин може лише здогадуватися - ніхто причин не пояснює.

Скарга на свавілля банку з'явилася на порталі minfin, який рясніє подібними розповідями своїх теперішніх і тепер уже колишніх клієнтів.

Чоловік, який написав під ніком malin75, розповідає, що сяк-так зміг вибратися у своє відділення банку, коли йому настав час змінити карту на нову. Інваліду-візочнику будь-яка вилазка з дому дається нелегко, однак робити було нічого: термін дії старої картки скінчився. Однак там його чекала неприємна новина: банк відмовив клієнту в подальшому обслуговуванні його платежів.

"Я був дуже здивований, коли працівник банку сказав, що мені відмовлено в обслуговуванні без пояснення причин. А тепер уявіть: інвалід на електровізку проробляє непростий шлях через бордюри і непристосовані вулиці до відділення банку, і діставшись отримує "відро помиїв" на свою голову, як якийсь злочинець, який потрапив під санкції ", - пише обурений клієнт.

Звичайно, тепер йому нічого не залишається, як шукати інший банк, який погодиться прийняти його на обслуговування. Втім, ніхто не може дати йому гарантії, що він цей банк знайде, оскільки система фінансового моніторингу зараз запущена по всій країні, і він може наразитись на перешкоду і в будь-якому іншому банку. Адже клієнт навіть не знає достовірно, що стало причиною блокування карти: ніхто нічого не пояснив, його просто поставили перед фактом. При цьому malin75 каже, що не відчуває за собою ніяких "гріхів", через які його могли би вважати фінансовим злочинцем і ділком тіньового бізнесу. І йому абсолютно ні в чому каятися перед державою.

"Шахрайством не займався, зброю масового ураження, наркотики не продавав, тероризм не фінансував ... Бувало, друзі кидали на карту гроші, коли було дуже важко вижити і подолати хворобу, може через це і забанили, - припускає клієнт і тут же спересердя додає: - Я не знаю хто в цьому винен - Приватбанк або законодавство, просто хочеться послати на *** цю країну, де мені не пощастило народитися, де все працює проти людини, і у величезній мірі проти людини з інвалідністю ".

З ПриватБанку клієнту відповіли, що вже займаються його питанням і повідомлять йому про результати по телефону.

Інші відвідувачі форуму в коментарях до публікації потерпілого припустили, що ПриватБанк, можливо, дозволить клієнтові залишитися у нього на обслуговуванні, однак чи варто обслуговуватися в такому банку, який в будь-яку хвилину може тебе залишити без копійки?

"Приват нікому нічого не зобов'язаний :), і взагалі зараз пандемія, нічого по відділеннях їздити. Сервіс зобов'язаний приносити страждання ...", - із сарказмом підсумувала одна з клієнток банку, яка, судячи з її відгуку, теж постраждала від "ненав'язливого" сервісу ПриватБанку .

Нагадаємо, українцям розповіли про фальшиві гроші в терміналах ПриватБанку.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ