Компанія "Нафтогаз" похвалилася приростом чисельності своїх клієнтів. Підрахувавши кількість щоденних заявок на приєднання до "Нафтогазу", в компанії з'ясували, що вона виросла в п'ять разів.
Це не дивно, вважають у "Нафтогазі". Адже у порівнянні з річними тарифами на газ, представленими деякими облгазами, їхній тариф майже на 40% нижчий, що дозволить споживачам заощадити чималі гроші. Особливо в зимовий час, коли обсяги споживання зростають.
При цьому в "Нафтогазі" зазначили, що зараз найбільша кількість заявок надходить їм від користувачів з Одеської, Закарпатської і Тернопільської областей.
Причому, що характерно, переважна більшість нових клієнтів подали заявки онлайн.
"Для подачі заявок клієнти активно використовують наші зручні Діджитал-сервіси. 85% нових заяв було подано онлайн - на сайті gas.ua або в веб-версії Приват24. Ще 15% клієнтів приєдналися оффлайн - у відділеннях партнерів ГК" Нафтогаз України ", а саме банків ПУМБ, Ощадбанк і через мережу агентів СГ "ТАС", - пишуть у повідомленні прес-служби компанії.
У компанії також відзначили, що регулярно працюють над поліпшенням свого сервісу, щоби стати ще зручніше і доступніше для своїх клієнтів. "Нафтогаз" реагує на запити своїх клієнтів і намагається їм задовольняти.
"Уміння чути клієнтів та ефективно задовольняти їхні запити допомогли нам підвищити задоволеність клієнтів на 10% - з 67% до 77%, а лояльність - більш ніж у два рази - до 69 процентних пунктів", - похвалилися в компанії.
Нагадаємо, не так давно, після публікації річних тарифів на газ, клієнти "Нафтогазу" були розчаровані тарифом від свого постачальника. Багато тоді спересердя заявили, що повернуться до своїх облгазів. Але мабуть, погарячкували.