Після оголошення річних тарифів на газ багато користувачів просяться в “Нафтогаз“

Автор: Марченко Любов

Компанія "Нафтогаз" похвалилася приростом чисельності своїх клієнтів. Підрахувавши кількість щоденних заявок на приєднання до "Нафтогазу", в компанії з'ясували, що вона виросла в п'ять разів.

Після оголошення річних тарифів на газ багато користувачів просяться в “Нафтогаз“ - today.ua

Це не дивно, вважають у "Нафтогазі". Адже у порівнянні з річними тарифами на газ, представленими деякими облгазами, їхній тариф майже на 40% нижчий, що дозволить споживачам заощадити чималі гроші. Особливо в зимовий час, коли обсяги споживання зростають.

При цьому в "Нафтогазі" зазначили, що зараз найбільша кількість заявок надходить їм від користувачів з Одеської, Закарпатської і Тернопільської областей.

Причому, що характерно, переважна більшість нових клієнтів подали заявки онлайн.

Популярні зараз

“Вперше за роки війни“: Зеленський повідомив про ситуацію зі снарядами на фронті

У Верховній Раді зареєстровано законопроект, який кардинально змінить покарання для ухилянтів від мобілізації

Прикордонник застрелив чоловіка, який намагався незаконно перейти кордон з Румунією

У Верховній Раді зробили заяву щодо підвищення тарифу на світло з 1 червня

"Для подачі заявок клієнти активно використовують наші зручні Діджитал-сервіси. 85% нових заяв було подано онлайн - на сайті gas.ua або в веб-версії Приват24. Ще 15% клієнтів приєдналися оффлайн - у відділеннях партнерів ГК" Нафтогаз України ", а саме банків ПУМБ, Ощадбанк і через мережу агентів СГ "ТАС", - пишуть у повідомленні прес-служби компанії.

Після оголошення річних тарифів на газ багато користувачів просяться в “Нафтогаз“ При цьому в "Нафтогазі" прогнозують, що після завершення локдаунів чисельність заявок, які будуть подані офлайн, виросте. Адже тоді зможуть скористатися вибором люди старшого покоління, які не дуже дружать з комп'ютером, але хотіли би змінити постачальника газу.

У компанії також відзначили, що регулярно працюють над поліпшенням свого сервісу, щоби стати ще зручніше і доступніше для своїх клієнтів. "Нафтогаз" реагує на запити своїх клієнтів і намагається їм задовольняти.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

"Уміння чути клієнтів та ефективно задовольняти їхні запити допомогли нам підвищити задоволеність клієнтів на 10% - з 67% до 77%, а лояльність - більш ніж у два рази - до 69 процентних пунктів", - похвалилися в компанії.

Нагадаємо, не так давно, після публікації річних тарифів на газ, клієнти "Нафтогазу" були розчаровані тарифом від свого постачальника. Багато тоді спересердя заявили, що повернуться до своїх облгазів. Але мабуть, погарячкували.