Today.ua

“Ощадбанк“ закрив у карантин цілодобові зони самообслуговування

"Ощадбанк" закрив всюди цілодобові зони 24/7, і тепер його клієнти, щоби провести платіж через термінал, змушені пристосовуватися до графіка роботи банку. Це викликало невдоволення багатьох клієнтів, про що вони не упустили нагоди написати на порталі minfin.

Люди незадоволені тим, що цілодобові зони перестали працювати. Адже час роботи "Ощадбанку", коли можна скористатися його терміналами, розташованими всередині відділень, збігається з розкладом роботи багатьох його клієнтів. Як правило, з 9:00 до 17:30 більшість людей зайняті на роботі, і не в усіх є можливість відлучитися в банк.

Раніше їх виручали зони 24/7, в яких можна було поповнити рахунок на картці у будь-який час дня і ночі. Тепер же, потрібно примудритися зробити це в робочий час.

"Відділення працює дуже короткий період, з 9.00-17.30, більшість людей працюють у цей час, як тоді оплачувати? Варіант оплати через Інтернет банкінг не підходить! Подала скаргу на гарячу лінію, може хоч тут відреагують, хоча час відповіді не повідомили, невідомо! " - поскаржилася на порталі клієнтка "Ощадбанку" Eva91 зі Львова.

Навіщо потрібно було закривати цілодобові зони саме в розпал карантину - абсолютно незрозуміло, дивується жінка. Адже робота таких зон може істотно знизити кількість денних відвідувань банку і, відповідно, зменшити небезпеку зараження.

А тепер люди мусять у робочий час товпитися на вулиці біля входу в банк, передаючи одне одному можливу інфекцію. До того ж, холодний цьогорічний квітень поки не заохочує до тривалого стояння в черзі на вулиці.

"Замість того, щоб люди спокійно оплатили на вихідних, коли немає людей багато, спокійно, вони провокують, щоб люди йшли в робочий час, коли постійні черги і море людей, це такі протиепідемічні заходи !!!" - обурюється львів'янка.

З "Ощадбанка" прийшла негайна відповідь на її гнівну публікацію. Банкіри називають закриття цілодобових зон "вимушеним заходом безпеки". До того ж, вони звертають увагу, що є багато інших способів цілодобового поповнення рахунку - через "Ощад24", контакт-центр і чат-боти.

"Закриття цілодобових зон насправді вимушений захід безпеки. Звертаємо вашу увагу на зручність дистанційних каналів обслуговування - Ощад 24/7, контакт-центр і чат-боти https://www.oschadbank.ua/ua/chat . Користуючись альтернативними каналами, ви дбаєте про безпеку, свою і своїх рідних, а також маєте можливість економити власний час і кошти на комісії ", - відповіли з "Ощадбанку".

Втім, скоріш за все, клієнтка отримує зарплату готівкою, і очевидно, їй зручніше сплачувати гроші на карту теж готівкою, а не через інтернет-сервіси.

Нагадаємо, клієнти "Ощадбанку" скаржаться на безпричинне списання коштів із карт, якими вони тривалий час не користуються. У банку відповідають, що таке списання цілком законне, тому що обумовлене договорами.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ