Клієнти, в яких було заблоковано рахунки у зв'язку з арештом, скаржаться, що Ощадбанк не квапиться розблокувати їхні рахунки, незважаючи на наявні вказівки виконавчої служби.
Клієнти Ощадбанку скаржаться, що банк не поспішає знімати арешт із заблокованих рахунків, незважаючи на те, що судовий виконавець надіслав листи на адресу банку щодо зняття арешту. Чому так виходить, невідомо.
Зокрема, клієнт, який підписався на порталі minfin як CruelSatan, пише, що Ощадбанк отримав від судового виконавця листа про зняття арешту з його рахунку ще 26 жовтня, проте з того часу ніхто в банку і пальцем не поворухнув, аби розблокувати його рахунок. А між іншим, у клієнта там зависла велика сума грошей, яка потрібна йому до зарізу.
"Ощадбанку виконавець надіслав листа про зняття арешту, листа ощад отримав 26.10.2021, на сьогоднішній день арешт не знято і нічого ощад не може сказати, коли буде знято арешт, там велика сума грошей яка мені потрібна, наклали арешт за кілька годин, а зняти не можуть і ніхто не дає інформації про зняття, реквізити всі правильні у листі. Інші банки зняли арешт ще 24.10.21. Прошу ощадбанк відповісти та вирішити моє питання", - пише CruelSatan.
При цьому виявилося, що він не єдиний клієнт Ощадбанку, який потрапив у таку ситуацію. Принаймні ще двоє громадян, які обслуговуються у тому ж банку, розповіли у коментарях про схожі проблеми.
"Така ж ситуація, 22.10 закрили виконавче провадження, 23.10 виконавець відправив постанову до банку, досі гроші заарештовані, у банку стверджують, що нічого ще не отримали, як добитися зняття арешту незрозуміло, думала в понеділок на банк скаргу написати в нацбанк і на урядову лінію", - поділилася своєю проблемою клієнтка під ніком Samoxina86.
Ще одна клієнтка svc62 розповідає, що їй довелося 15 днів домагатися зняття арешту з рахунків. Жінка пише, що виконавець отримує відсотки від заарештованої суми, і тому він не поспішає знімати арешт із рахунку, навіть якщо рішення про це вже ухвалено.
"Не забувайте, що виконавець сидить на відсотках від заарештованої суми. Чим довше ухвала не потрапить до банку — для нього тим краще. Хоча банк має право лише заарештовувати, але не перераховувати суми з пенсійних та соціальних рахунків. А вони під козирок забирають пенсійні та соціальні суми. А потім - судіться", - пише svc62.
Ощадбанк поки що ніяк не прокоментував скаргу клієнта. Очевидно, у вихідні дні в банках не прийнято реагувати на проблеми клієнтів.