Today.ua

“Нова пошта“ запровадила єдиний тариф для користувачів поштоматів

Нова пошта запровадила єдиний тариф для користувачів поштоматів. Він діятиме як акція. Тариф не залежатиме від географії населеного пункту. При цьому вартість доставки посилок у поштомати буде значно знижена. Крім того, з клієнтів не стягуватиметься комісія за додаткові послуги.

Про такі приємні зміни в оплаті послуг поштового оператора повідомила прес-служба Нової пошти.

Термін дії єдиного тарифу обмежений у часі, він буде акційним. Попередньо – акція діятиме до кінця 2021 року.

Єдиний тариф на доставку до поштоматів коштує 35 гривень. Він буде однаковим у всіх куточках України. Крім того, на весь час дії цього акційного тарифу скасовується комісія за додаткові послуги "Грошовий переказ" і "Контроль оплати". Клієнтам також нагадали, що доставка посилки до поштомату значно полегшує клієнту процес її отримання. Адже йому не потрібно підлаштовуватись під графік роботи Нової пошти. Отримати свою посилку можна в будь-який час, причому максимально близько до місця проживання.

Як отримати посилку в поштоматі

Замовляючи посилку через інтернет, можна вибрати доставку не до відділення Нової пошти, а до одного з її поштоматів.

Оплата замовлення здійснюється через мобільний додаток НП або на її сайті у розділі "Трекінг". Коли посилка прибуде до поштомату, клієнту прийде SMS-повідомлення.

Для отримання посилки в поштоматі обов'язково мати при собі смартфон. Вже безпосередньо поряд з поштоматом слід відкрити програму та перейти до розділу "Мої відправки" - "Відкрити комірку". Усе – посилка ваша!

Якщо з якоїсь причини ви забарилися, і комірка закрилася перш, ніж ви змогли витягти з неї свою посилку, то птреба просто натиснути кнопку "Відкрити комірку повторно", і ви отримаєте другий шанс.

Нагадаємо, раніше стало відомо, що Нова пошта втратила посилку з унікальним вантажем, на яку з нетерпінням чекав її клієнт.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ