Компанія Нова пошта розповіла про те, скільки будуть коштувати її послуги в другому півріччі 2021 року. Незважаючи на те, що все навколо безупинно дорожчає, поштова компанія вирішила не піднімати тарифи на свої послуги, щоб залишитися доступною і затребуваною українцями.
"У цьому році ми поки не плануємо підвищувати тарифи на свої послуги. На сьогоднішній день вони залишаються актуальними", - повідомили в прес-службі компанії у відповідь на запит одного з вітчизняних ЗМІ.
У той же час, Нова пошта постійно розширює спектр своїх послуг, аби зробити їх ще більш доступними і максимально зручними для користувачів. Зокрема, нещодавно в арсеналі поштового оператора з'явилася послуга, яка надає клієнтам можливість управляти доставкою посилки.
Причому нею можна керувати із різних пристроїв: і зі стаціонарного комп'ютера, і зі смартфона.
Після того, як посилка буде зареєстрована Новою поштою і намічений пункт її призначення, клієнт отримає SMS-повідомлення або повідомлення на Viber, в якому буде міститися посилання для того, щоб він міг керувати поштовим відправленням.
Які функції будуть доступні клієнту
- Він зможе продовжувати термін зберігання в разі автоповернення відправлення.
- Клієнт також може переадресувати посилку в інше відділення Нової пошти або в поштомат.
- Можна перенести дату і час доставки посилки за вказаною адресою.
- Можна повернути посилку назад. Ця функція доступна лише відправнику поштового вантажу.
- Можна навіть відмовитися від посилки, не приходячи при цьому у поштове відділення.
- Клієнт також може простежити маршрут руху посилки.
- Можна прокласти маршрут до заданого відділення.
- І, нарешті, клієнт може отримати від поштового оператора звіт із деталізацією оплати.
Причому всі ці функції доступні і відправнику посилки, і її одержувачу, який вказаний у накладній.