Нова Пошта здивувала тарифами на доставку посилок в другому півріччі 2021 року

Автор: Марченко Любов

Компанія Нова пошта розповіла про те, скільки будуть коштувати її послуги в другому півріччі 2021 року. Незважаючи на те, що все навколо безупинно дорожчає, поштова компанія вирішила не піднімати тарифи на свої послуги, щоб залишитися доступною і затребуваною українцями.

Нова Пошта здивувала тарифами на доставку посилок в другому півріччі 2021 року - today.ua

"У цьому році ми поки не плануємо підвищувати тарифи на свої послуги. На сьогоднішній день вони залишаються актуальними", - повідомили в прес-службі компанії у відповідь на запит одного з вітчизняних ЗМІ.

У той же час, Нова пошта постійно розширює спектр своїх послуг, аби зробити їх ще більш доступними і максимально зручними для користувачів. Зокрема, нещодавно в арсеналі поштового оператора з'явилася послуга, яка надає клієнтам можливість управляти доставкою посилки.

Причому нею можна керувати із різних пристроїв: і зі стаціонарного комп'ютера, і зі смартфона.

Популярні зараз

В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович

У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Після того, як посилка буде зареєстрована Новою поштою і намічений пункт її призначення, клієнт отримає SMS-повідомлення або повідомлення на Viber, в якому буде міститися посилання для того, щоб він міг керувати поштовим відправленням. Нова Пошта здивувала тарифами на доставку посилок в другому півріччі 2021 року

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Які функції будуть доступні клієнту

  1. Він зможе продовжувати термін зберігання в разі автоповернення відправлення.
  2. Клієнт також може переадресувати посилку в інше відділення Нової пошти або в поштомат.
  3. Можна перенести дату і час доставки посилки за вказаною адресою.
  4. Можна повернути посилку назад. Ця функція доступна лише відправнику поштового вантажу.
  5. Можна навіть відмовитися від посилки, не приходячи при цьому у поштове відділення.
  6. Клієнт також може простежити маршрут руху посилки.
  7. Можна прокласти маршрут до заданого відділення.
  8. І, нарешті, клієнт може отримати від поштового оператора звіт із деталізацією оплати.

Причому всі ці функції доступні і відправнику посилки, і її одержувачу, який вказаний у накладній.

Нагадаємо, Нова пошта також впровадила у себе нову послугу, що дозволяє підприємцям отримати гроші за товар, оплачений післяплатою, без відвідування поштового відділення.

Головне