Чимало українців стали скаржитися, що компанія Нафтогаз, до якої вони захотіли перейти на обслуговування, відмовила їм у наданні послуг. Громадяни дивуються: адже для будь-якої компанії збільшення кількості клієнтів – один із пріоритетів.
Нафтогаз роз'яснив у коментарі одному зі своїх споживачів, чому він мусить відмовляти деяким громадянам. Коментар був опублікований у Facebook Нафтогазу.
Виявляється, причиною відмови нерідко стає відсутність права власності на житло. Якщо споживач хоче підключити до постачання газу від Нафтогазу квартиру, яка йому не належить, то в такому разі постачальник змушений йому відмовити. У Нафтогазі заявили, що розуміють споживача, який хотів би купувати газ за нижчою ціною та не переплачувати за ресурс, однак у цьому випадку вони безсилі. Право на вибір постачальника газу залишається за власником житла.
"Згідно з постановою НКРЕКУ №2496 від 30.09.2015 "Про затвердження Правил постачання природного газу" р.ІІІ п.5 "Для укладання договору постачання природного газу побутові споживачі разом із заявою-приєднанням до умов договору постачання природного газу побутовим споживачам надають постачальнику оригінали наступних документів: документи, якими визначено право власності чи користування на об'єкт (приміщення)", - відповіли у Нафтогазі.
Популярні зараз
Аналітики повідомили, як зміняться ціни на продукти харчування в Україні
У 2025 році 88% українських компаній планують збільшити зарплати працівникам
В українських вузах не скасовуватимуть бюджетну форму навчання
Нагадаємо, Нафтогаз оголосив про переведення своїх ТЕЦ на опалення соломою і трісками. У компанії кажуть. що це дешевше, ніж витрачати на опалення дорогий природний газ.