Багатьом колишнім клієнтам облгазів, яких ще у травні перевели на обслуговування до компанії Нафтогаз, так досі й не вдалося повернути гроші, які вони заплатили за травень колишньому постачальнику. Проте їм довелося заплатити за травень також і новому постачальнику, в якого вони вже тоді фактично обслуговувалися. Облгази неохоче повертають гроші, що були їм сплачені безпідставно. І тому для багатьох споживачів переплата за газ досі залишається невирішеною проблемою.
Компанія Нафтогаз у своєму Facebook-акаунті вкотре розповіла, якою є процедура повернення грошей, переплачених колишнім постачальникам, і чи може переплата за газ повернутися на рахунок абонента автоматично.
Приводом для продовження теми стала ще одна хвиля невдоволення клієнтів. Люди обурюються, що не можуть отримати назад кошти, що їм законно належать. Крім того, вони вважають, що цілком можна було б налагодити механізм передачі помилково сплачених грошей із рахунків облгазів на рахунок Нафтогазу. Таким чином, переплачені гроші автоматично були б зараховані на рахунок споживача, і конфлікт був би вичерпаний.
"Де гроші за травень?" – звично поцікавилась у коментарях одна із клієнток.
"Наразі механізму автоматичного переказу коштів між компаніями, на жаль, не існує", - відповіла їй прес-служба Нафтогазу.
Крім того, постачальник пояснив, що в ситуації, що склалася, клієнтці потрібно написати письмову заяву про повернення грошей своєму колишньому постачальнику газу. При цьому постачальник не має права не повернути гроші, які йому за законом не належать.
"Згідно із законодавством України, ваш попередній постачальник не може відмовити вам у поверненні переплати", - роз'яснили в Нафтогазі.
Втім, деякі клієнти пишуть, що колишні постачальники "посилають" їх із такими проханнями до Нафтогазу. При цьому багато споживачів вже подумки попрощалися зі своїми грошима, усвідомивши, що на повернення цього платежу їм доведеться витратити чимало часу та здоров'я.
Нагадаємо, в Нафтогазі розповіли причину розбіжності суми у платіжці зі свідченнями лічильника газу.