Today.ua

Нафтогаз звернувся до своїх клієнтів через показання лічильників: що слід зробити негайно

Компанія Нафтогаз, яка нещодавно поповнилася майже 9 мільйонами нових абонентів, звернулася до своїх клієнтів із проханням. Постачальник газу закликає їх передати показники лічильників за червень до 5 липня. Тим, хто не виконає цього прохання, доведеться значно переплачувати за газ.

Про це Нафтогаз написав у своєму Facebook.

У повідомленні пишуть, що передавати показники споживання газу потрібно щомісяця з 1 по 5 число. Таким чином, з 1 до 5 липня слід передати показники червневого споживання.

Причому передавати ці показання, як і раніше, слід своєму оператору ГРМ, тобто своєму облгазу. Адже у нових абонентів, які потрапили на обслуговування до Нафтогазу, змінився лише постачальник газу (ним став Нафтогаз), а компанії, які займаються безпосередньо розподілом газу та його постачанням до будинків, залишилися незмінними. Це – облгази.

"Передавати показання лічильника потрібно, як і раніше, вашому оператору ГРМ (облгазу). Облік газу – зобов'язання та відповідальність операторів газорозподільних мереж (облгазів). Працівники саме цих компаній періодично приходять до вас знімати дані лічильника, перевіряти стан газового обладнання тощо", - йдеться у повідомленні Нафтогазу.

Є кілька способів передачі показань лічильника:

Далі облгаз завантажує отримані дані щодо споживання кожного абонента на інформаційну платформу Оператора ГТСУ. І вже саме звідти, з платформи, Нафтогаз бере дані про споживання газу, і відповідно до цього обсягу споживання нараховує плату за попередній місяць.

Далі залишається справа техніки: одержаний обсяг споживання помножити на вартість кубометра газу.

Що буде з тими, хто не передав показання вчасно?

Нафтогаз нарахує їм платню за газ, спираючись на граничні нормативи споживання. Найімовірніше, ця плата буде значно вищою за реальний обсяг споживання газу. Тому краще все ж таки не нехтувати правилами, а передавати показання лічильника вчасно.

"Якщо клієнт не передав показання лічильника або передав їх пізно, оператор ГРМ завантажує на платформу граничні обсяги споживання відповідно до Кодексу ГРМ. Тому важливо передавати інформацію своєчасно", - пояснили у Нафтогазі.

Нагадаємо, у Нафтогазі пояснили, чому деяким клієнтам прийшло по дві платіжки за газ.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ