Ситуації, коли клієнт не може отримати посилку, яка йому відправлена, трапляються нерідко. Людина може бути надто заклопотана на роботі, чи може захворіти, або проживає в іншому населеному пункті, де немає відділення Нової пошти. В такому випадку, вона може попросити когось отримати посилку замість неї. У компанії Нова Пошта розповіли, як людина може отримати посилку, в якій зазначений інший одержувач.
Приводом для роз'яснень стало запитання від однієї з клієнток, яке вона поставила у Facebook-акаунті Нової пошти.
"Як можна забрати посилку, оформлену на іншу людину, якщо одержувач не може прийти за нею самостійно", - запитала жінка.
На Новій пошті їй відповіли, що така можливість є. Щоравда, вартість посилки повинна бути не вище 15 тисяч гривень.
"Якщо оголошена вартість відправлення до 15000 гривень, його може отримати третя особа за допомогою SMS-ідентифікації або після пред'явлення двох паспортів (свого та одержувача за накладною", - пояснили в Новій пошті.
При цьому слід знати, що для отримання посилки вартістю до 15 тисяч гривень можна документи не пред'являти. Для цього достатньо буде карти клієнта в мобільному додатку або SMS-ідентифікації.
Якщо ж вартість посилки перевищує 15 тисяч гривень, то обов'язково потрібно буде пред'явити документи (що-небудь із того, що входить до відповідних списків).