Monobank не зміг допомогти своїй клієнтці, що стала жертвою великої фінансової афери

Автор: Марченко Любов

Monobank не зміг вчасно відреагувати на несанкціоноване зняття грошей шахраями з карти клієнтки. У підсумку, клієнтка банку, менш ніж за 20 хвилин, втратила з карти понад 100 тисяч гривень. Гроші пішли до аферистів. Причому 100 тисяч із цієї суми становили кредитні кошти.

Monobank не зміг допомогти своїй клієнтці, що стала жертвою великої фінансової афери - today.ua

Аферисти використали нову схему

Клієнтка monobank-у під ніком SKorostelova опублікувала на порталі minfin свою сумну історію, як вона за 19 хвилин втратила зі своєї карти monobank-у майже 105 тисяч гривень.

Цього разу аферисти використали незаяложену схему. Воістину - винахідливості шахраїв немає меж. Жінка розповідає, що їй зателефонував нібито співробітник самого банку і повідомив, що з її банківської картки шахраї списали невелику суму грошей.

SKorostelova, яка не звикла вірити словам, зайшла у свій додаток, і сама переконалася, що з карти зникла невелика сума грошей. Це змусило її повірити, що телефонує співробітник банку, і що він щиро хоче допомогти потерпілій клієнтці.

Популярні зараз

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Аналітики повідомили, як зміняться ціни на продукти харчування в Україні

У 2025 році 88% українських компаній планують збільшити зарплати працівникам

"Далі понеслося. Шахраї діяли дуже оперативно, телефонували кожні кілька хвилин, просили відкрити програму Моно, сказали що потрібно перевипустити карту. Говорили, що вже заблокували картку, що зараз вишлють відео з людьми хто зняв гроші для упізнання", - пише жінка.

При цьому, підтримуючи вербальне спілкування з уявними співробітниками банку по телефону, жінка не скидала їм ніяких ніяких даних своєї банківської картки.

"НІЯКИХ особистих даних, пін код, або пароль я НЕ називала. Шахраї самі скинули мені пін код від нової карти у Вайбер (були підписані як монобанк), - повідомляє клієнтка банку.

Навіть більше, вони не запитували у неї ніяких даних з її карти, тільки дуже активно підтримували телефонну розмову зі своєю жертвою. Причому весь цей час її додаток Моно було відкрито, проте вона не натискала там жодної кнопки.

"Далі пішли списання: додаток Моно відкрито, приходить СМС, і відбувається автопідтвердження в додатку для зняття грошей. Жодної кнопки натиснуто не було, тільки тривав діалог по телефону з шахраєм (протягом розмови додаток було все ще відкрито), - поділилася жінка подробицями .

При цьому вона зауважила, що з карти, як і раніше, йде списання грошей, на що їй на іншому кінці відповіли, що це нормально, це завантажується історія, а насправді ніякі гроші не списуються. Monobank не зміг допомогти своїй клієнтці, що стала жертвою великої фінансової афери Наприкінці розмови аферист заявив, що подає заявку на блокування картки банку. Лише після цього жінку немов блискавкою пронизала думка, що весь цей час із нею міг спілкуватися шахрай. Вона тут же зателефонувала в службу підтримки банку. Однак було вже пізно: з її картки пішли 104 822 гривень. 100 тисяч із цієї суми - кредитні гроші.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

У службі підтримки лише поспівчували пограбованої клієнтці, сказавши, що вони нічим в цій ситуації зарадити не можуть, і щоб вона зверталася в поліцію. Жінка, звичайно, подала заяву правоохоронцям, але чи буде з цього толк, дуже сумнівається. Monobank не зміг допомогти своїй клієнтці, що стала жертвою великої фінансової афери Таким чином, шахраї зуміли оперативно зняти з її карти понад 100 тисяч. Вся "операція" тривала загалом 19 хвилин, ділиться клієнтка. Причому всі гроші були зняті в Києві прямо з банкомату Універсалбанку, розповіли їй у monobank-у. При цьому сама жінка живе у Вінниці і, природно, в столиці на той момент не була.

Нагадаємо, monobank змінив тарифи на свої послуги. Причому в одних випадках вони стануть дорожче, а в інших - навпаки.

Головне