У Vodafone нагадали абонентам про існування «політики чесного користування безлімітним інтернетом», також пояснили, чому швидкість інтернету знижується.
Абоненти Vodafone, що використовують тарифні плани з підключеною послугою безлімітного інтернету, звинувачують стільникового оператора в шахрайстві за вимогу додаткової щоденної доплати за високу швидкість інтернету.
«29 березня я отримала смс від Водафон, що я використовувала 40 Гб за умовами якоїсь чесної політики і тепер швидкість Інтернету знижується. Хоча я заплатила 6 березня ОСА місячний тариф 230 грн і Інтернет там безліміт. Але якась поліція Водафон знизила мені швидкість в нахабну. Вони написали мені, що якщо я хочу знову хороший Інтернет, то кожен день їм доплачувати по 10 грн. виманюванням грошей з клієнта. Фу Водафон дрібне шахрайство!» - написала одна з абоненток Vodafone в соціальних мережах.
У відповідь на звинувачення в шахрайстві в Vodafone відзначили, що умови обмеження по швидкості доступу в інтернет після вичерпання 40 Гб були придумані не просто так, а щоб стабілізувати рівень навантаження на мережу.
Популярні зараз
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
«Щоб надати якісний доступ мільйонам наших клієнтів до безлімітного інтернету, компанії довелося створити "Політику чесного користування безлімітним інтернетом". Адже навантаження на мережу ніхто не відміняв. І якщо один користувач завантажує сотні гігабайт даних на швидкості 4G, то іншим сотням людей, які знаходяться в його районі, буде не дуже приємно користуватися інтернетом», - йдеться в повідомленні Vodafone.
Нагадаємо, раніше в Vodafone розповіли, чому багатьом абонентам доводиться поповнювати рахунок двічі на місяць.