Vodafone пояснив абонентам, чому їм доводиться двічі за місяць поповнювати рахунок

Автор: Лобанова Єлизавета

Vodafone звинуватили у подвійному списанні коштів з рахунків своїх клієнтів. Мобільний оператор пояснив, чому абонентам доводиться платити подвійну суму за місячний тариф, замість того, щоб один раз поповнити рахунок і користуватися послугами.

Vodafone пояснив абонентам, чому їм доводиться двічі за місяць поповнювати рахунок - today.ua

Один з користувачів Vodafone розмістив гнівний відгук на сторінці мобільного оператора у Facebook, поскаржившись на списання коштів з рахунку.

"Кожен місяць плачу подвійну суму, тому що замість списання оплати за місяць з мене знімається оплата за добу. Змушений користуватися цією *****", - написав абонент.

Представник Vodafone відповів клієнту, що причиною списання оплати за добу, замість списання оплати за місяць, може стати включений на смартфоні інтернет, оплата за який проходить раніше, ніж оплата за місячний тариф. За рахунок цього, автоматично знімається добовий тариф і грошей на рахунку не вистачає для оплати місячного пакета послуг. Vodafone пояснив абонентам, чому їм доводиться двічі за місяць поповнювати рахунок

Популярні зараз

Обурені діями уряду словаки зібрали гроші на снаряди для ЗСУ

Київстар, Vodafone та lifecell подбали про дешеві тарифи для своїх абонентів: який обсяг послуг можна за ними отримати

Робота половини українських банків може зупинитися: у НБУ назвали причину

Держава призначила літнім українцям 900 гривень щомісячної доплати до пенсії

"Швидше за все, перед поповненням не відключаєте на телефоні інтернет. Тому, коли кошти на рахунку з'являються, смартфон починає оновлювати інформацію - і виникає оплата за денним тарифом", - відповіли у Vodafone.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Якщо у абонента Vodafone закінчилися гроші на рахунку, то в будь-який час можна скористатися послугою "Гроші на замовлення" і отримати 20 гривень на рахунок. Після поповнення пакета послуг дана сума буде списана. Для замовлення додаткових коштів потрібно зателефонувати на номер 5010.

Раніше в компанії Vodafone розповіли абонентам, як розпізнати дзвінки та повідомлення від шахраїв.