На український ринок готується зайти велика мережа супермаркетів Lidl. Концепція магазинів німецької компанії складе конкуренцію і може серйозно вдарити по мережі АТБ.
Мережа супермаркетів Lidl дуже популярна в Німеччині, але в Україні вже є подібні магазини, які займаються продажем продукції по максимально демократичними цінами. Це означає, що поширена в Україні мережа магазинів АТБ може втратити частину ринку.
Інформація про намір керівництва корпорації Schwarz, яка володіє мережею Lidl у Німеччині, зайти в Україну, опублікована в німецькому виданні Lebensmittel Zeitung. У матеріалі сказано, що торговий бренд активно працює над отриманням частки в українському ринку, для цієї мети вже призначений керівник головного офісу в Україні. Автори статті відзначають, що призначений на нову посаду топ-менеджер раніше очолював офіс корпорації в Польщі. У Schwarz прекрасно розуміють, що їх головними конкурентами в Україні будуть супермаркети АТБ. Більш того, в компанії впевнені, що українська мережа продуктових магазинів копіює головні концепти Lidl.
На сьогоднішній день, мережа магазинів Lidl присутні в 32 країнах світу. Починаючи з 1980 року Schwarz встигла відкрити близько 11 000 торгових точок.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Нагадаємо, в магазинах АТБ виявили небезпечну для здоров'я випічку. Продукція була завезена на територію України з Євросоюзу.