У «Новій пошті» пояснили, чому змушують клієнтів купувати коробки в відділеннях

Автор: Шевченко Лилия

Багато клієнтів українського поштового оператора «Нова пошта» скаржаться, що навіть пакети з одягом у відділеннях змушують упаковувати в картонні коробки. Це значно збільшує вартість пересилки.

У «Новій пошті» пояснили, чому змушують клієнтів купувати коробки в відділеннях - today.ua

У відділеннях «Нової пошти» клієнтів змушують купувати картонні коробки для упаковки вантажів, які не є крихкими і не бояться механічного впливу. Багато українців вважають, що таким чином компанія просто наживається на своїх клієнтів.

Як розповіли в «Новій пошті», згідно з чинними в компанії правилами, в картонні коробки повинні бути упаковані всі посилки вагою від 1 до 30 кілограм. При цьому, оператор визначить фактичну вагу вантажу і об'ємний (в залежності від обсягу коробки, в яку він упакований). При розрахунку вартості перевезення буде взятий за основу ту вагу, який є більшою.

У коробки вантажі повинні бути упаковані для того, щоб оптимізувати процес сортування та доставки. Багато міжнародних поштових служб використовують саме такий спосіб упаковки і обліку ваги посилок, уточнили в компанії.

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

У «Новій пошті» пояснили, чому змушують клієнтів купувати коробки в відділеннях

«Ми ні в якому разі не намагаємося нав'язати клієнтові упаковки, а лише прагнемо оптимізувати процес доставки і сортування відправлень, щоб доставляти їх ще швидше», - відзначили в Новій пошті.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Щоб заощадити на відправці посилки, клієнт може не купувати у відділенні коробку, а скласти вантаж в свою, головне, щоб вона була міцною.

Нагадаємо, раніше в «Новій пошті» розповіли, в яких випадках доставка посилок вагою 1 кг може обійтися в 1000 гривень.

Головне