Today.ua

У “Нафтогазі“ розповіли, чому споживачам приходять квитанції із завищеними сумами за газ

Абоненти НАК «Нафтогаз України» почали скаржитися на завищені суми в квитанціях за газ. Чому оператори ГРМ виставляють неправильні рахунки за спожите блакитне паливо?

Одна з абоненток в Фейсбук-акаунті «Нафтогазу» написала обурений коментар, поскаржившись на неправомірну роботу операторів облгазу.

«Оператори ГРМ неправильно виставляють. 2195-2120 = 483, 75! а мені в кабінет прилетіла стандартна сума 595.83! Що за бардак такий?», - написала жінка на сторінці «Нафтогазу».

Після скарги представники газопостачальної компанії перевірили інформацію за вказаним абоненткою в особистих повідомленнях особовим рахунком. Виявилося, що жінка підключена до річного фіксованого тарифу і повинна тепер платити не за реально спожиті кубометри газу, а усереднену суму.

«У Вас діє тарифний план Річний. Ви оплачуєте за тариф не в наступному місяці, після спожитих обсягів, а кожен поточний місяць однакову суму. Тобто, 01.12. почав діяти тариф і до 15.12. ви повинні сплатити суму щомісячного платежу, незалежно від того, скільки обсягів ви використовували в тому чи іншому місяці. Але ви повинні обов'язково як і раніше передавати показники з 1-го по 5-е число в місцевий Облгаз», - йдеться у відповіді «Нафтогазу».

Цікаво, що недавно в «Нафтогазі» повідомляли про переведення всіх українських споживачів на річний тариф з 1 травня 2021 р

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ