Громадянам, які воліють бронювати квитки на поїзд через офіційний сайт Укрзалізниці, рекомендують бути дуже уважними. Сервіс купівлі квитків створений таким чином, що користуючись ним, можна ненароком переплатити за поїздку значну суму.
При бронюванні квитка на порталі Укрзалізниці необхідно враховувати той факт, що у вартість наперед включені додаткові послуги – обід, напої, постільна білизна тощо.
Якщо зняти "галочку" у процесі оформлення проїзного документа, то вартість залишиться незмінною. Але це не означає, що дані послуги надаються безкоштовно. Підсумкова сума зміниться автоматично лише наприкінці, перед покупкою квитка. Користувачі Фейсбук, де і з'явився пост про неоднозначну роботу сервісу Укрзалізниці, назвали це "навмисним обманом пасажирів", "маніпуляціями" та "замаскованим шахрайством". Справа в тому, що відсутність змін ціни квитка при натисканні та знятті галочки з додаткових послуг змушує покупця думати, що всі ці послуги є безкоштовними. У результаті українці можуть переплачувати через неуважність за ті послуги, якими вони не планують користуватися.
Укрзалізниця відреагувала на цю публікацію тим, що сервіс збудований так, щоб кожен "пасажир мав змогу придбати напої разом із квитком". Чому ж тоді підсумкова сума квитка змінюється лише на завершальному етапі оформлення броні, представники перевізника дипломатично промовчали. Нагадаємо, Укрзалізниця почала брати гроші за послугу, яка раніше була безплатною. За що пасажирам доведеться платити за купівлю квитка?
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal