Today.ua

Українці почали закривати рахунки в ПриватБанку: що змінилося в роботі фінустанови

Клієнти розчаровуються в якості роботи ПриватБанку, багато людей закривають депозити і рахунки, переводять отримання зарплати та пенсії в інші українські банки. Що відбувається в фінустанові?

На сайті Мінфін щодня з'являються все нові скарги на якість роботи ПриватБанку. Так, житель Києва "Aladin69" заявив, що закриє рахунки і припинить співпрацю з банком, якщо йому не повернуть його гроші, які через збій були двічі списані з карти.

"28 травня в епіцентрі два рази зняли гроші, сказали технічний збій, повернутися через 20 хвилин. Не повернулися. Звернувся в ПриватБанк. Сказали, що треба чекати 10 днів. Звернувся через 30 днів в чат Привату. Оператор сказав, що нічого не може зробити , магазин два рази підтвердив списання. Сума 264 грн. Бігати за нею не збираюся. Але якщо не вирішиться питання, закриваю особисті рахунки і рахунок підприємства. Банків багато", - написав незадоволений роботою ПриватБанку чоловік.

Одесит "LAnatoliy" розповів, що ПриватБанк чотири рази вимагав від нього підтвердити походження грошей на депозиті, але щоразу блокував рахунок.

Користувач з ніком "sergiyp777" після звернення в службу підтримки ПриватБанку прийняв рішення припинити з ним співпрацю, оскільки його довгий час ігнорували, а потім відмовилися допомагати.

Ще один клієнт ПриватБанку "devildev" отримав відмову від банку в допомозі після того, як з його карти несанкціоновано списали $ 8.43 доларів США. За подібною причиною, коли 35 000 гривен були списані і пішли в невідомому напрямку у друга сім'ї, вирішив закрити співпрацю з ПриватБанком користувач "zhdanov1992". Нагадаємо, раніше повідомлялося, що ПриватБанк, Мінфін і кіберполіція відмовили в допомозі жінці, у якої з карти викрали 35 тисяч гривень. При тому, що клієнтка банку не допускала ніяких порушень конфіденційності.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ