Клієнти розчаровуються в якості роботи ПриватБанку, багато людей закривають депозити і рахунки, переводять отримання зарплати та пенсії в інші українські банки. Що відбувається в фінустанові?
На сайті Мінфін щодня з'являються все нові скарги на якість роботи ПриватБанку. Так, житель Києва "Aladin69" заявив, що закриє рахунки і припинить співпрацю з банком, якщо йому не повернуть його гроші, які через збій були двічі списані з карти.
"28 травня в епіцентрі два рази зняли гроші, сказали технічний збій, повернутися через 20 хвилин. Не повернулися. Звернувся в ПриватБанк. Сказали, що треба чекати 10 днів. Звернувся через 30 днів в чат Привату. Оператор сказав, що нічого не може зробити , магазин два рази підтвердив списання. Сума 264 грн. Бігати за нею не збираюся. Але якщо не вирішиться питання, закриваю особисті рахунки і рахунок підприємства. Банків багато", - написав незадоволений роботою ПриватБанку чоловік.