Клієнти ПриватБанку втрачають великі суми грошей: чому в Україні процвітає шахрайство

Автор: Шевченко Лилия

Державний ПриватБанк знову потрапив в скандал. Жодні обмеження і захисні заходи не допомагають клієнтам зберегти свої гроші, а банк відмовляє в допомозі.

Клієнти ПриватБанку втрачають великі суми грошей: чому в Україні процвітає шахрайство - today.ua

Одна з клієнток ПриватБанку розповіла про свій сумний досвід співпраці з державним банком. У жінки з карти зняли 35 тисяч гривень, незважаючи на всі захисні заходи. Ніяких паролів і кодів клієнтка одного з найбільших банків України не передавала, а на грошові перекази встановила обмеження в 500 гривень. Однак це не завадило невідомим викрасти з її банківської карти величезну суму. У самій фінустанові заявили, що гроші їй ніхто вже не поверне ...

Клієнтка ПриватБанку Тетяна Хода вже зневірилася в справедливості і написала на своїй сторінці в Facebook про те, як її обікрали на 35 000 гривен, щоб попередити співвітчизників про можливі неприємності, від яких ніхто тепер не застрахований.

За словами Тетяни, з її зарплатної карти зникла велика сума грошей без СМС-повідомлень в кінці травня поточного року. Засоби нібито були переведені на інтернет розваги. ПриватБанк весь цей час посилається на нескінченні перевірки і розгляд її заяви про оскарження операцій по карті, але гроші повертати не поспішає.

Популярні зараз

Названо тарифи на газ з 1 травня: інформація від усіх постачальників

У Нафтогазі зробили заяву з приводу масштабної аварії на газопроводі: що буде з постачанням газу

Українці зможуть повернути частину грошей, витрачених на оплату комунальних послуг

Україна збила бомбардувальник Ту-22М3 за допомогою унікальної української розробки

"Найголовніше, що СМС-оповіщення про зняття коштів не було! Ліміт на переклад стояв 500 грн! Карта спокійно була вдома, паролі в голові ... Нікому я нічого не передавала. Я адекватна, розумна людина!" - уточнила Тетяна Хода.

Клієнти ПриватБанку втрачають великі суми грошей: чому в Україні процвітає шахрайство Всі наявні на зарплатній картці кошти протягом декількох хвилин були переведені в кілька етапів. Перекази йшли до тих пір, поки гроші на карті не закінчилися. Тетяна звернулася по медичну допомогу не тільки в ПриватБанк, але і в Міністерство фінансів України, Нацбанк, кіберполіцію.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

"Результат такий - ніяких грошей мені не повернули, і сьогодні улюблений ПриватБанк відправив лист про те, що банк не може повернути гроші. Не може! Мої власні кошти! Пишу про це тому, що кожен може бути на моєму місці! Знайте, ви незахищені ніяк, ніхто не допоможе, звичайно, якщо у вас немає зв'язків всюди (банк, поліція і т.д.). у мене їх, на жаль, немає, тому всім байдуже! Будьте пильні, хоча як? Сама не знаю", - звернулася потерпіла від махінацій жінка до українців.

Нагадаємо, раніше стало відомо, що через масштабний збій в системі ПриватБанку багато українців втратили гроші. Чи поверне банк кошти своїм клієнтам?